WillyWonka Skrevet 18. August 2016 Rapporter Skrevet 18. August 2016 ? Sent fra min E5603 via Tapatalk Siter
Sprettballen Skrevet 18. August 2016 Rapporter Skrevet 18. August 2016 Nobivac DHPPi hvert 3. år. Da vaksinerer du mot valpesykevirus, smittsom hepatittvirus, hundens adenovirus, hundeparvovirus og hundens parainfluensavirus. Hvert år vaksinerer man mot kennelhoste(de årene man ikke gir DHPPi). Og så evt. rabiesvaksine om man skal reise utenlands. RED: Ved valp så gir man DHPPi ved 12 uker(noen anbefaler også ved 16 uker) + et år etter(når hunden er ca 15 mnd), så hvert 3. år etter det. Siter
WillyWonka Skrevet 22. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 22. August 2016 Takk for svar Vet at hunden vi henter har fått en vaksine, så da kan jeg forvente ny om ett års tid med andre ord Sent fra min E5603 via Tapatalk Siter
SusanneL Skrevet 22. August 2016 Rapporter Skrevet 22. August 2016 Ja, troligvis - men sjekk hvilken vaksine hunden faktisk har fått for å være sikker. Hvis det er snakk om en ung valp kan det godt hende at den kun har fått vaksine mot parvovirus (gjøres av endel oppdrettere før leveringsalder). Hvis det er den valpen har fått må den uanset ha en vaksine til i 12 ukers alder mot alt det andre. :-) Susanne Siter
WillyWonka Skrevet 22. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 22. August 2016 Den er ca 16 uker når jeh får den Sent fra min E5603 via Tapatalk Siter
WillyWonka Skrevet 22. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 22. August 2016 Men skal sjekke opp i det Sent fra min E5603 via Tapatalk Siter
Recommended Posts