Bananen Skrevet 18. August 2016 Rapporter Share Skrevet 18. August 2016 Hmhm. Jeg ser kameraet har oppført seg snodig på bildene. Men her er i hvert fall litt av bildeserien av de to! Pøbel er valpeonkel og trives i det selskap. Billie gjør seg klar! Fnis, ok. Halsbåndet til Pøbel er egentlig ganske beskrivende til hendelsen(e). Billie jakter på ny på en Pøbel *trommevirvel*. Gotcha! Billie er like søt som sukkerspinn! Og sånn gikk no' dagen ... Billie lurer på om hun kan spise tungen eller kjaken til Pøbel. "hallooo, vær litt grei 'a!" "ok, jeg tar ikke tungen, men Skudoen din, da". @LØJ: Enten fungerte den, eller så har App utryddet alle sammen. Kosetid (?!). Mmm, snute! Mmm, metall! Søtere enn sukker og sånne ting! Utslitt valp. 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 18. August 2016 Rapporter Share Skrevet 18. August 2016 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 18. August 2016 Rapporter Share Skrevet 18. August 2016 Så søte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 18. August 2016 Rapporter Share Skrevet 18. August 2016 Muh, får ikke quotet det bilde jeg vil. Men !! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 19. August 2016 Rapporter Share Skrevet 19. August 2016 Hahaha...du har virkelig fanget hvordan det å ha bullevalp er Det går i tygging, biting, litt mer tygging og en god dose jakt. Superfine bilder Tusen takk for ett par timer med tull og tøys (og avlasting for mine armer / hender / føtter...) Håper Pøbel har kommet seg etter bitebonanza'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. August 2016 Rapporter Share Skrevet 19. August 2016 Nåhååå ? så søt liten valpetass ? Med øyepatch ??? (og en søt Pøbel og da ?). Kjempefine bilder ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 19. August 2016 Rapporter Share Skrevet 19. August 2016 Pøbel virker som tålmodigheten selv med lille bøllefrøet som er veldig søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 19. August 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. August 2016 5 timer siden, LØJ skrev: Hahaha...du har virkelig fanget hvordan det å ha bullevalp er Det går i tygging, biting, litt mer tygging og en god dose jakt. Superfine bilder Tusen takk for ett par timer med tull og tøys (og avlasting for mine armer / hender / føtter...) Håper Pøbel har kommet seg etter bitebonanza'n Fnis. Jeg synes hun er en kul bullevalp, akkurat sånn som bullevalper skal være. Full av fandenskap! 4 timer siden, Snøfrost skrev: Pøbel virker som tålmodigheten selv med lille bøllefrøet som er veldig søt Pøbel er en ganske tålmodig fyr. Han hilste på en valp i dag. Han hilste på henne for en uke siden, men hun var veeeldig mye mer forsiktig enn Billie. I dag hadde hun tødd litt mer opp og bydd opp til lek flere ganger, men Pøbel synes det var altfor varmt til å gjøre den slags. Men å bite på ham, det er helt ok. Liker Pøbelen, jeg. Han er en veldig ålreit valpeonkel. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 20. August 2016 Rapporter Share Skrevet 20. August 2016 så søte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts