Pysa Skrevet 16. August 2016 Rapporter Skrevet 16. August 2016 Hoff! Blitt inspirert av så mange som legger inn her så får vel introdusere litte dotten min! Mammutz Love Hermine - Nå bare Hayley . Født 30.03.2015 så strekker seg mot halvannet år alt for fort . Vi har tatt bronsemerket i lydighet og skal prøve oss på et stevnet i løpet av høsten om fører tørr er en annen sak... Også oppmeldt til sporkurs i september som (forhåpentligvis) vi begge gleder oss til! Godjenta <3. Er alltid alene med henne på kurs så får aldri tatt noen bilder av henne i aksjon. Ikke så lett å holde seg våken gjennom et helt måltid! Tatt kun noen timer etter jeg hentet henne hos oppdretter. 2 verdener Fast passasjer på tog i jobbhelgene mine Får avslutte med favorittplassen hennes på toppen av Torshovdalen 11 Siter
Mud Skrevet 16. August 2016 Rapporter Skrevet 16. August 2016 Lille dotten? Den er veldig søt da Siter
Katharina Skrevet 16. August 2016 Rapporter Skrevet 16. August 2016 Nydelig hund. St.bernard er så vakre søte bamser Siter
Emilie Skrevet 16. August 2016 Rapporter Skrevet 16. August 2016 Ååå, så kjekt med flere sankt bernhardshunder her inne! Kjempesøt Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 16. August 2016 Rapporter Skrevet 16. August 2016 Så herlig! Møter jevnlig Mammutzhunder da oppdretter bor ikke så langt unna meg Senest på søndag hadde vi sosialt samvær på hundeklubben Siter
Recommended Posts