Guest Maries Skrevet 15. August 2016 Rapporter Share Skrevet 15. August 2016 Skal i 40 årslag og har en hvit kjole jeg vil bruke, men er veldig usikker på fargen på skoene... Blir det feil med hvite pumps? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 15. August 2016 Rapporter Share Skrevet 15. August 2016 Absolutt alle farger passer til hvitt. Du kan veldig fint bruke hvite sko og hvit kjole. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 15. August 2016 Rapporter Share Skrevet 15. August 2016 Beige, gull eller hvitt Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 15. August 2016 Rapporter Share Skrevet 15. August 2016 Jeg hadde skeia ut med en knæsj farge om jeg hadde hatt mulighet, men hvitt går også bra 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. August 2016 Rapporter Share Skrevet 19. August 2016 Til hvit kjole synes jeg "nude" pumps er knallfint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 19. August 2016 Rapporter Share Skrevet 19. August 2016 Jeg hadde nok gått for svarte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 19. August 2016 Rapporter Share Skrevet 19. August 2016 Jeg hadde styrt unna svarte, og gått for knallrøde 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 19. August 2016 Rapporter Share Skrevet 19. August 2016 9 timer siden, Line skrev: Jeg hadde styrt unna svarte, og gått for knallrøde Eller knall blå! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts