mushi Skrevet 12. August 2016 Rapporter Skrevet 12. August 2016 @Mirai var så snill at hun kjøpte med seg noen håndklær til badet mitt før leilighetssalg og bilder så badet kan bli perfekt striglet. To av håndklærne ble ikke med i handlekurven og jeg er rimelig desperat for å få tak i dem. Det er to håndklær av denne typen, små, til å tørke hendene med: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40295806/ Hadde vært evig takknemmelig om noen kunne ha rasket de med seg og sendt de til meg! Bor en time unna IKEA med bil og det er ingenting jeg trenger der siden jeg flytter hele leiligheten på lager denne uka. Siter
puddellover Skrevet 12. August 2016 Rapporter Skrevet 12. August 2016 Tipper det haster litt mer enn at jeg rekker å kjøpe de i midten av september? Ser at KID har tilbud på håndklær da, hvis det er til hjelp? 1 Siter
Siri Skrevet 12. August 2016 Rapporter Skrevet 12. August 2016 Kan du ikke bestille dem på nettet? 1 Siter
mushi Skrevet 12. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 12. August 2016 37 minutter siden, Teserere skrev: Du skal vel neste lørdag? Ehhh... Therese har nok rett. Jeg kjører jo forbi neste helg! Er det mulig... 2 Siter
Teserere Skrevet 12. August 2016 Rapporter Skrevet 12. August 2016 Godt en av oss husker at du skal hit da 1 Siter
Recommended Posts