mushi Skrevet 10. August 2016 Rapporter Share Skrevet 10. August 2016 Jeg skal selge en liten leilighet nå og har fått prisoverslag fra en melger. Det kommer en til på besøk i morgen. Det er første gang jeg selger bolig og jeg aner ikke hva det skal koste. Hva er lurt å ta med i pakka? Hva er billig? Hva er unødvendig? Alle innspill mottaes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 10. August 2016 Rapporter Share Skrevet 10. August 2016 Vi fikk tilbud fra to meglere. Prutet på provisjonen, og fikk den ned. De har ofte litt å gå på. Men hva vi hadde med i pakka husker jeg ikke Lykke til med salget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 10. August 2016 Rapporter Share Skrevet 10. August 2016 Jeg husker heller ikke hva som inngikk i pakken da jeg solgte. Jeg hadde tre forskjellige meglere innom. Fikk veldig god følelse på den ene, men den var veldig mye dyrere enn de andre. Da jeg sa at jeg gjerne skulle brukt han, men han lå så mye over de andre i pris jekka han prisen ned veldig mye og slang på gratis befaring av en stylist. Det er greit å se over hva de forskjellige meglerene setter opp som utgifter. Noen utelater utgifter andre har med og virker tilsynelatende billigere. Reklamepakkene er ofte veldig dyre. Jeg droppet annonse i avisa og flyers i nabolaget. Jeg regnet med at de som var på utkikk etter leilighet sjekket på finn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 11. August 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2016 Takk for svar! Megler pushet på avisannonse, men jeg ser ikke poenget med det? Jeg har en liten leilighet som passer perfekt for førstegangskjøpere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 11. August 2016 Rapporter Share Skrevet 11. August 2016 Tror folk flest som er på utkikk etter bolig følger med på finn.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maries Skrevet 11. August 2016 Rapporter Share Skrevet 11. August 2016 Da jeg solgte så hadde jeg annonsering på finn, i lokalavisen og i vinduet til megleren. Det var en leilighet for førstegangskjøpere og i nærheten av BI og megleren hadde kontor på BI.Hadde i lokalavisen da det var en leilighet for unge og det er en del foreldre som fikser alt for ungene sine. Det var foreldrene som ordnet alt for han som kjøpte leiligheten min. Når jeg selger leiligheten jeg bor i nå skal jeg i tillegg ha et til salgs skilt på balkongen, det er en del gjennomfart og mye visninger så jeg tror det kan lønne seg. Lykke til med salg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 11. August 2016 Rapporter Share Skrevet 11. August 2016 13 minutter siden, Maries skrev: Når jeg selger leiligheten jeg bor i nå skal jeg i tillegg ha et til salgs skilt på balkongen, det er en del gjennomfart og mye visninger så jeg tror det kan lønne seg. Har ikke alle det? Har vært det alle steder vi har vært på visning (og når vi har kjøpt og solgt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maries Skrevet 11. August 2016 Rapporter Share Skrevet 11. August 2016 Akkurat nå, Lillekrapyl skrev: Har ikke alle det? Har vært det alle steder vi har vært på visning (og når vi har kjøpt og solgt). Litt usikker, megleren laget et poeng av det iallefall. Tror leiligheten fikk uthevet plass eller noe. Edit: Mulig det var salgstriks fra megler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 27. August 2016 Rapporter Share Skrevet 27. August 2016 Hvordan går det mushi? Er leiligheten lagt ut nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 27. August 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2016 37 minutter siden, Lillekrapyl skrev: Hvordan går det mushi? Er leiligheten lagt ut nå? Bilder ble tatt tidligere i uken, visning om et par uker. Skal si i fra når den blir lagt ut Veldig spent! Ikke funnet noe jeg kan kjøpe enda. Foreløbig ikke så bekymret, men den følelsen kommer nok raskt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 27. August 2016 Rapporter Share Skrevet 27. August 2016 Akkurat nå, mushi skrev: Bilder ble tatt tidligere i uken, visning om et par uker. Skal si i fra når den blir lagt ut Veldig spent! Ikke funnet noe jeg kan kjøpe enda. Foreløbig ikke så bekymret, men den følelsen kommer nok raskt Spennende da! Hva ser du etter? Hva er neste drømmebolig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 27. August 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2016 Akkurat nå, mushi skrev: Bilder ble tatt tidligere i uken, visning om et par uker. Skal si i fra når den blir lagt ut [emoji4] Veldig spent! Ikke funnet noe jeg kan kjøpe enda. Foreløbig ikke så bekymret, men den følelsen kommer nok raskt [emoji14] Spennende da! [emoji3] Hva ser du etter? Hva er neste drømmebolig? [emoji4] Ser etter rekkehus eller tomannsbolig. Håper jeg finner noe, har et ganske lite område hvor det er aktuelt å bo. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. September 2016 Rapporter Share Skrevet 10. September 2016 Siden @mushi har glemt det så legger jeg ut leiligheten for hu http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=81756745 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts