Avokado1 Skrevet 6. August 2016 Rapporter Share Skrevet 6. August 2016 Per nå bruker vi foret anbefalt av oppdretteren vi kjøpte Kajsa av. Hun er 2 år og har brukt 1st choice hele livet. Nå er vi nesten fri, og oppdretter er bortreist til september... Så nå trenger jeg et nytt for til gullet. Hund spiser egentlig det aller meste, så smak er uvesentlig, jeg er bare ute etter et godt fôr for rasen. Hun er ei lita jente på, som nevnt, 2 år, veier ikke mer enn 7,2 kg og røyter noe voldsomt Noen som har noe å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 6. August 2016 Rapporter Share Skrevet 6. August 2016 Anbefaler absolutt Vom og hundemat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 6. August 2016 Rapporter Share Skrevet 6. August 2016 Vom og hundemat er det fóret jeg er mest fornøyd med av alle de vi har prøvd [emoji4] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avokado1 Skrevet 6. August 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2016 Er i hovedsak på utkikk etter tørrfor, som fåes kjøpt i dyrebutikk eller hos veterinær... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Voffen Skrevet 6. August 2016 Rapporter Share Skrevet 6. August 2016 Acana ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hepp Skrevet 8. August 2016 Rapporter Share Skrevet 8. August 2016 Ja, Acana kan absolutt vere verdt eit forsøk!! Samson har aldri hatt så fin pels som han har no! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts