MorBilly Skrevet 1. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2016 Venninna mi oppdaget tilfeldigvis i kveld at hunden hennes ikke var ført over på henne da hun kjøpte henne. (førstegangseier og tenkte ikke på sånne ting) Nå har oppdretter dessverre gått bort og vi er veldig i tvil om det går an å fikse dette? Hun sender mail til nkk nå, men det er jo fredag og bekymringen stor så vi måtte spørre noen. Noen som har noen tanker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 1. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2016 Det skal kunne gå fint, men mulig hunden først må omregistrerest til en slektning/arving av avdøde først for så å omregistrere den til din venninne. Jeg måtte i hvert fall sende inn en kopi av dødsattest(Er det ikke det, det heter?) som verifiserer at min mor var død og at jeg var en arvingen, da til dyreidentitet i mitt tilfelle iom Rocky ikke er registrert i NKK. EDIT: Skifteattest heter det såklart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 1. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2016 Snakk med de som sitter på skifte.. Tipper det går fint hvis arver sender med kopi av feks skiftepapirene og arver skriver under.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts