Gå til innhold
Hundesonen.no

Anbefaling av bok?


marim
 Share

Recommended Posts

100% positiv hverdagslydighet kom litt for sent for min del, men jeg synes den var ganske god.

Ellers vil jeg trekke frem favoritten min, Control Unleashed. Den norske oversettelsen er visstnok veldig dårlig, men jeg synes den engelske var lettlest. Det er nok den og På talefot med hunden som har betydd ganske mye for min hundetrening, samt klikkertreningsbøkene.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, simira skrev:

100% positiv hverdagslydighet kom litt for sent for min del, men jeg synes den var ganske god.

Ellers vil jeg trekke frem favoritten min, Control Unleashed. Den norske oversettelsen er visstnok veldig dårlig, men jeg synes den engelske var lettlest. Det er nok den og På talefot med hunden som har betydd ganske mye for min hundetrening, samt klikkertreningsbøkene.

Hva heter klikkertreningsbøkene da? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, marim skrev:

Hva heter klikkertreningsbøkene da? :)

 

Klikkertrening for din hund er den enkleste. Lydighet og teori i praksis er mye av den samme boken, men bedre hvis man tenker å konkurrere. Jeg vet ikke om det har kommet noen nyere versjoner, for det er ikke alt der som er like bra og de har endret litt på hvordan da gjør det selv, men det er en god innføring i klikkertrening.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Control unleashed ("Slipp kontrollen løs" på hysterisk dårlig oversatt norsk) er den beste boka! :D

Ellers har vi hatt mye bruk for 100% positiv hverdagslydighet og 100% positiv problemløsning. Og "På talefot med hunden" her også. Og Ikke skyt hunden er en god måte å skjønne læringsteori på, her lærer du å trene delfiner, samboere og hunder :)

Er du litt mer interessert i å evt konkurrere er Fra valp til stjerne også bra :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...