Anette Skrevet 30. Mai 2016 Rapporter Skrevet 30. Mai 2016 Selger mitt doble kelabur. Buret er 98 bredt (perfekt inn i en touran ), 80 dypt og 70 høyt. Burene er skjevfordelt 44/55 Dørene har jeg puttet møbelknotter på, og buret har nødluke bak. Midtplaten skramler litt men det fikses med litt silikon, eller noe mer handy. Jeg har løst det med å putte en pappbit imellom Buret huser fint 4 kelpier på tur, eller en stor hund og 2 små, 2 små osv. Vært allsidig brukt og passer mye rart av hunder har hatt storpuddel, doberman og schafer i en side også. Buret står på Dal og jeg ønsker 1000 kr for det. 1 Siter
tonjek Skrevet 10. August 2016 Rapporter Skrevet 10. August 2016 Frister litt som midlertidig bur, men litt redd for at det blir for lite [emoji848] Siter
Anette Skrevet 10. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2016 23 minutter siden, tonjek skrev: Frister litt som midlertidig bur, men litt redd for at det blir for lite hvordan hunder har du? I den ene siden har jeg hatt en gigaflat, og vapsen ved siden av. Sånne 15 kg hunder får jeg 3-4 i av hehe.. jeg må gå ned på burstørrelse, er jo gigantisk for mine Siter
tonjek Skrevet 10. August 2016 Rapporter Skrevet 10. August 2016 23 minutter siden, tonjek skrev: Frister litt som midlertidig bur, men litt redd for at det blir for lite [emoji848] hvordan hunder har du? I den ene siden har jeg hatt en gigaflat, og vapsen ved siden av. Sånne 15 kg hunder får jeg 3-4 i av hehe.. [emoji14] jeg må gå ned på burstørrelse, er jo gigantisk for mine [emoji14] Bc på 22 kg/56 cm som liker å ligge rett ut på siden [emoji14] Buret han har nå er ca 90x60, og det syntes jeg er passe. Hund nr 2 blir bc tispe, men det er en stund til enda. Har ofte med meg andre hunder i bilen da, men sjeldent de blir liggende der, så da er ikke størrelsen såå nøye. Min ligger jo ofte noen timer i løpet av uka, mens vi er på trening eller vi ikke har nok innhegninger på jobben. Siter
KristinR Skrevet 10. August 2016 Rapporter Skrevet 10. August 2016 1000; er røverkjøp så slå til en eller annen Mine Kelabur er 16 og 10 år gamle. Har vært i bruk hver dag disse årene og er like solide enda. Siter
Anette Skrevet 10. August 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2016 45 minutter siden, tonjek skrev: Bc på 22 kg/56 cm som liker å ligge rett ut på siden Buret han har nå er ca 90x60, og det syntes jeg er passe. Hund nr 2 blir bc tispe, men det er en stund til enda. Har ofte med meg andre hunder i bilen da, men sjeldent de blir liggende der, så da er ikke størrelsen såå nøye. Min ligger jo ofte noen timer i løpet av uka, mens vi er på trening eller vi ikke har nok innhegninger på jobben. han får nok grei plass i ene siden den er jo 55/80. Siter
tonjek Skrevet 10. August 2016 Rapporter Skrevet 10. August 2016 45 minutter siden, tonjek skrev: Bc på 22 kg/56 cm som liker å ligge rett ut på siden [emoji14] Buret han har nå er ca 90x60, og det syntes jeg er passe. Hund nr 2 blir bc tispe, men det er en stund til enda. Har ofte med meg andre hunder i bilen da, men sjeldent de blir liggende der, så da er ikke størrelsen såå nøye. Min ligger jo ofte noen timer i løpet av uka, mens vi er på trening eller vi ikke har nok innhegninger på jobben. han får nok grei plass i ene siden [emoji4] den er jo 55/80. Litt skeptisk [emoji28] Samt mtp plassen i bilen. Siter
Recommended Posts