MaritaS Skrevet 28. Mai 2016 Rapporter Skrevet 28. Mai 2016 Google translate var min venn her: http://www.quicosenza.it/news/le-notizie-dell-area-urbana-di-cosenza/rende/93379-mostra-canina-rende-strage-cani-viaggio-senza-aria-condizionata (på italiensk). Vifta i bilen til handleren sluttet å fungere og som et resultat er det minst 12 døde hunder. Sånn liten friendly reminder å fremdeles sjekke hundene inn i mellom selv om aircon står på Siter
Guest Jonna Skrevet 28. Mai 2016 Rapporter Skrevet 28. Mai 2016 Stakkars små Og jeg syns faktisk litt synd i handleren også, h*n har etterlatt hundene i god tro om at de hadde det bra med AC osv. Selv om jeg er helt enig i at de skal ha tilsyn, men i den varmen som kan være der nede så snakker vi overoppheting av bilen etter under 1 time liksom. Siter
Sofie & Aska Skrevet 28. Mai 2016 Rapporter Skrevet 28. Mai 2016 Uffameg! Stakkars Det må være en grufull død Siter
Malamuten Skrevet 28. Mai 2016 Rapporter Skrevet 28. Mai 2016 Selvsagt verst for hundene, men det kan ikke være mye gøy å være den handleren heller, både mtp livene som er gått tapt og at det ikke er handlerens hunder. Man bør være litt paranoid ifht bil, hund og varme. Det må sjekkes ofte, alltid. Siter
Tonje Skrevet 29. Mai 2016 Rapporter Skrevet 29. Mai 2016 Nettopp pga sånt som dette hadde jeg aldri turt å stole på ac i bil. Det kan slutte å fungere, å med det i bakhodet hadde jeg ikke latt mine være i bil på en varm dag. Tragisk! Siter
Recommended Posts