Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Google translate var min venn her: http://www.quicosenza.it/news/le-notizie-dell-area-urbana-di-cosenza/rende/93379-mostra-canina-rende-strage-cani-viaggio-senza-aria-condizionata (på italiensk). 

Vifta i bilen til handleren sluttet å fungere og som et resultat er det minst 12 døde hunder. Sånn liten friendly reminder å fremdeles sjekke hundene inn i mellom selv om aircon står på :o

Guest Jonna
Skrevet

Stakkars små :hmm:

Og jeg syns faktisk litt synd i handleren også, h*n har etterlatt hundene i god tro om at de hadde det bra med AC osv. Selv om jeg er helt enig i at de skal ha tilsyn, men i den varmen som kan være der nede så snakker vi overoppheting av bilen etter under 1 time liksom. 

Skrevet

Selvsagt verst for hundene, men det kan ikke være mye gøy å være den handleren heller, både mtp livene som er gått tapt og at det ikke er handlerens hunder. :( Man bør være litt paranoid ifht bil, hund og varme. Det må sjekkes ofte, alltid. 

Skrevet

Nettopp pga sånt som dette hadde jeg aldri turt å stole på ac i bil. Det kan slutte å fungere, å med det i bakhodet hadde jeg ikke latt mine være i bil på en varm dag. Tragisk! :(