Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt om oss :)


BcChana

Recommended Posts

Hei og Hå!

Jeg er en jente på 22 år som har vokst opp med hunder helt fra starten av. Mamman og Pappan min har drevet buhund-kennel og gått aktivt innen lydighet og bruks i 30 år eller mere. De har hatt buhunder og shcæfere. Nå har Pappan min en malle som heter Frost (Belgisk fårehund).

Vi bor i Råde (Østfold) hvor jeg og samboeren min bor i leilighet under foreldrene mine for tiden. Om ca et år tar vi over hele huset og tomta, for mine foreldre skal flytte. Og da har vi et område på 2mål vi kan boltre oss på.

Jeg har nå tatt over iveren til foreldrene mine og driver med lydighet og bruks selv med en Border Collie tispe som heter Chana på 9 mnd. Hu er kjempeflink, ivrig og lærer fort. Altid i farta ute og inne klarer hu og slappe av. Det er selvfølgelig mye gjeter-kunnskaper i henne, så det kan jo hende jeg prøver henne på sau også.

Jeg har også en blandingshund som heter Lilo og vi går litt spor/blod-spor/revejakt med. Lilo er en bedaglig hund som heller vil være inne å kose med mamman min i sofaen enn å være ute. En skikkelig Kosehund og sjefs-berta i huset.

Samboeren min har en Rottweiler gutt på 17 mnd som han går bruks med. Dette er en veldig liten rottweiler gutt som heter Odin. Han er verdens snilleste hund, blid og kjempeflink med valper og barn. Glad i mennesker.

Han er ikke så veldig glad i lydighet, men elsker derimot og trene rundering å løpe i skogen for å finne mennesker.

Så veldig mye av tiden går til hundene (egentlig all tiden utenom jobb) men det gjør ingenting for vi elsker hundene våres.

Vil dere vite mere om oss ta en tur innom hjemmesiden vår: www.minehunder.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...