Gå til innhold
Hundesonen.no

Hybel lov med hund(Trondheim)


Student
 Share

Recommended Posts

Hei,

jeg studerer ved NTNU Dragvoll og leier for tiden en hybelleilighet rett ved Estenstadmarka. Det er helt perfekt - problemet et at det er ikke tillatt med dyr! Jeg har samboer 2 timer unna så jeg drar ofte hjem på helg/ved fridager etc. Jeg har såå lyst på en hund, men samboeren min vil bare være med på det hvis jeg flytter hjem(ikke aktuelt, er ikke ferdig med studiet og blir det ikke på noen år). Så eneste alternativ er at jeg har hund som er med meg på studenttilværelsen. Noen som har tips til hvordan finne seg hybel/hybelleilighet med lov med hund uten at det koster skjorta? Er oppvokst med hund, og min kjære venn og turkamerat gikk nylig bort og jeg vil så gjerne fylle tiden min med noe mer konstruktivt og positivt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kanskje er greiest er å legge ut annonse "ønskes leid" å presentere deg selv og dine ønsker. De finnes jo de leilighetene der dyrehold er tillatt og de er ikke nødvendigvis noe dyrere, dårligere eller lengre bort enn andre, men de er færre så man må være litt tålmodig. Personlig har jeg bare sett på annonser og sendt mailer i det uendelige til alle som ikke nevner at dyr er uønsket. Mange av dem vil ikke ha inn dyr uansett, men noen synes det er greit, så bare ikke gi opp, plutselig finner du den perfekte plassen :) 

Det finnes også flere grupper på facebook, en generell for leie/kjøp/salg av eiendom og en for leie hvor det er lov med dyr. 

https://www.facebook.com/groups/477334105652822/ 

https://www.facebook.com/groups/910492948971343/?fref=nf 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...