Tweety Skrevet 9. Mai 2016 Rapporter Skrevet 9. Mai 2016 Hunden min på 15 mnd har alltid så tørre og sprø klør! De sprekker nesten litt ytterst når vi klipper, og blir harde og skarpe. Er det noe jeg kan gjøre for at klørne ikke skal bli slik? Siter
mushi Skrevet 9. Mai 2016 Rapporter Skrevet 9. Mai 2016 Hvilket for bruker du? Gir du hunden olje i maten? Siter
Tweety Skrevet 9. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mai 2016 Vi bruker Eukanuba medium voksen. Nei han får ikke olje i maten. Er dette nødvendig? Siter
mokken Skrevet 9. Mai 2016 Rapporter Skrevet 9. Mai 2016 Det høres ikke ut som fóret er optimalt når klørene er så sprø, bytt fór eller tilsett fiskeolje eller selolje Siter
Rocket Skrevet 9. Mai 2016 Rapporter Skrevet 9. Mai 2016 Min har hatt ekle klør i alle år uansett hvilket type fôr, og jeg prøver meg nå på å gi Onychotin. Virking iløpet av 3-6mnd. Han har også fått selolje i ca et år uten endring på klørne. http://www.drbaddaky.no/produkter/24 Siter
Recommended Posts