simira Skrevet 8. Mai 2016 Rapporter Skrevet 8. Mai 2016 Jeg har en silvershade fra Cleanrun, største str. (10' x 14', ca 3m x 4,3m). Den er litt i største laget, og jeg kunne tenke meg en str. mindre. Er det noen som har stor/større bil og kunne tenke seg en størrelse større? Er ikke viktig at det er samme merke, så lenge det er ok kvalitet. https://www.cleanrun.com/index.cfm?fuseaction=product.display&product_ID=564&ParentCat=254 Siter
Snøfrost Skrevet 8. Mai 2016 Rapporter Skrevet 8. Mai 2016 Har ingen silvershade, men hvis du kunne tenke deg å selge den dersom ingen kan bytte så er jeg interessert Siter
simira Skrevet 8. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mai 2016 51 minutter siden, Snøfrost skrev: Har ingen silvershade, men hvis du kunne tenke deg å selge den dersom ingen kan bytte så er jeg interessert Jeg kan selge den for prisen av en størrelse mindre her i Norge. (7'x12' koster 1499 på catch.no ihvertfall). Siter
Justisia Skrevet 9. Mai 2016 Rapporter Skrevet 9. Mai 2016 Hva er størrelsen som er mindre? Jeg har 2,1x3 og jeg tror det er en størrelse mellom den og den du har. Pokker Siter
simira Skrevet 9. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mai 2016 1 time siden, Justisia skrev: Hva er størrelsen som er mindre? Jeg har 2,1x3 og jeg tror det er en størrelse mellom den og den du har. Pokker Jeg har notert meg 2,1x3,5 som neste størrelse, tipper det er 7'x12', mens du har 7'x10'. Den er egentlig allerede i knappeste laget, så tror ikke jeg kan gå ned en str. til... Siter
Justisia Skrevet 9. Mai 2016 Rapporter Skrevet 9. Mai 2016 3 timer siden, simira skrev: Jeg har notert meg 2,1x3,5 som neste størrelse, tipper det er 7'x12', mens du har 7'x10'. Den er egentlig allerede i knappeste laget, så tror ikke jeg kan gå ned en str. til... Det skjønner jeg godt du synes Angrer bittert på at jeg ikke kjøpte større da jeg kjøpte i fjor. Saken er jo genial Siter
simira Skrevet 9. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mai 2016 14 minutter siden, Justisia skrev: Det skjønner jeg godt du synes Angrer bittert på at jeg ikke kjøpte større da jeg kjøpte i fjor. Saken er jo genial Kan vi ikke ha i bakhodet at hvis vi er i nærheten av hverandre så kan vi prøve? Det kan jo være den er stor nok. 1 Siter
Recommended Posts