Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har en silvershade fra Cleanrun, største str. (10' x 14', ca 3m x 4,3m). Den er litt i største laget, og jeg kunne tenke meg en str. mindre. Er det noen som har stor/større bil og kunne tenke seg en størrelse større? Er ikke viktig at det er samme merke, så lenge det er ok kvalitet.

https://www.cleanrun.com/index.cfm?fuseaction=product.display&product_ID=564&ParentCat=254

Skrevet
51 minutter siden, Snøfrost skrev:

Har ingen silvershade,  men hvis du kunne tenke deg å selge den dersom ingen kan bytte så er jeg interessert :) 

Jeg kan selge den for prisen av en størrelse mindre her i Norge. ;) (7'x12' koster 1499 på catch.no ihvertfall).

Skrevet
1 time siden, Justisia skrev:

Hva er størrelsen som er mindre?
Jeg har 2,1x3 og jeg tror det er en størrelse mellom den og den du har. 
Pokker :P

Jeg har notert meg 2,1x3,5 som neste størrelse, tipper det er 7'x12', mens du har 7'x10'. Den er egentlig allerede i knappeste laget, så tror ikke jeg kan gå ned en str. til...

Skrevet
3 timer siden, simira skrev:

Jeg har notert meg 2,1x3,5 som neste størrelse, tipper det er 7'x12', mens du har 7'x10'. Den er egentlig allerede i knappeste laget, så tror ikke jeg kan gå ned en str. til...

Det skjønner jeg godt du synes :)
Angrer bittert på at jeg ikke kjøpte større da jeg kjøpte i fjor. Saken er jo genial :)

Skrevet
14 minutter siden, Justisia skrev:

Det skjønner jeg godt du synes :)
Angrer bittert på at jeg ikke kjøpte større da jeg kjøpte i fjor. Saken er jo genial :)

Kan vi ikke ha i bakhodet at hvis vi er i nærheten av hverandre så kan vi prøve? Det kan jo være den er stor nok.

• Like 1