Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er det beste flåttmidlet?


Bordercollie
 Share

Recommended Posts

Hva synes folk om det dere har valgt?? :) keg må ordne noe, skal sørover. Er veldig usikker på hva jeg skal velge. Har lyst på halsbånd, så det kan tas av, men skal være med små barn i ei uke, så vet ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LinL skrev:

Hva synes folk om det dere har valgt?? :) keg må ordne noe, skal sørover. Er veldig usikker på hva jeg skal velge. Har lyst på halsbånd, så det kan tas av, men skal være med små barn i ei uke, så vet ikke..

Er på tredje runde med nexgard nå og veldig fornøyd.

En bekjent la ut bilde og tekst fra et område jeg går tur i 1-3 ggr pr uke, der vedkommende skrøt av den fin e turen men synes det var fælt med så mye flått  på hundene sine. Ingen flått på kelpiene så langt. 

Jeh tok ikke sjansen på Bravecto siden ene hunden er litt sensitiv i magen, på nexgard var det en minimal reaksjon ved første behandling. Ingen reaksjon på andre eller tredje. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2016 at 0:14 AM, LinL skrev:

Hva er forskjellen på nexgard og bravecto ? 

Har ikke satt meg inn i virkestoffene, men det kan du evnt finne på felleskatalogen.no.

Bravecto har virketid i 3 mnd og nexgard har 1 mnd virketid.

Siden jeg har en hund som har litt sensitiv mage ift noen fórtyper og jeg har hørt om andre hunder som har slitt med bivirkninger i opp mot 6 uker på Bravecto så tok jeg ikke sjansen på å prøve den. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...