Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen


jaktlykke
 Share

Recommended Posts

Resultater anyone?

Storm jaktet på storcertet i dag og han fikk det!!  Dermed ble han utstillingschampion :jump:  I gruppa ble han plukket ut til semien men ikke plassert videre.  Men hva gjør vel det; jeg har fått en sopp :drool:

IMG_7946_zps5ynambm2.jpg

Nå heter han N SE VCH AD N UCH Storm :wub:

Reisefølget mitt - staffen Lexi - vant åpen klasse tispe og endte til slutt opp som 2 BTK med CERT og r-CACIB :)

IMG_7922_zpsci6znky6.jpg

  • Like 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk VG på dvergpuddelen vi hadde med oss, som ble stilt i veteran. Hun hadde visst for tynn pels. Selv om jeg synes hun holder seg mer enn godt nok til å være en eldre dame.

FB_IMG_1460850758615_zpsh3utbsrp.jpg

Så da håper vi på bedre resultater i morgen med sankt bernhardshunden og bullmastiffen :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte en Bichon Havanais gutt på 13 måneder. Han vant juniorklassen med CK og plasserte seg tilslutt som 2. Beste hannhund med reserve cert :ahappy: Utrolig gøy! Både eier og oppdretter var super fornøyd, og jeg fikk klemmer og til og med et par tårer frem for jobben jeg gjorde. 

13048085_604215513066373_172571356841391 

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle fornøyde :)

Tahlly fikk blått i går, og ble vinner av åpen klasse. Ikke helt fornøyd med det kan man si... Gikk bedre i dag, på belgerspesialen. Trez fikk sitt første cert, og ble plassert som tredje beste hannhund, 11 mnd gammel. Dette var også hans første utstilling i de voksnes rekker. 

12998481_10154062911495420_8710270090416

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis alle, ekstra hipp hurra til de nye soppene???

vi hadde første gang ut i åpen klasse, vant den og sto tilslutt som  2BTkl med cert og res.cacib?? Jeg er fornøyd med drittungen som kun ble slått av ww15,multich dutten datten vinner og halvannet år eldre tispe?

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper fikk VG, og ble plassert sist av junior hannene. Var veldig forventet. Er derimot meget fornøyd med kritikken! og har fått tilbakemelding på at hunden oppførte seg veldig bra i ringen og ellers :D Det varmer en hundemammas hjerte! Var oppdretteren som tok han med seg, og stilte han.

12963352_10156761094380597_9293294156632

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...