Snøfrost Skrevet 2. April 2016 Rapporter Share Skrevet 2. April 2016 Står opp kl 06:15, noe som er herlig seint når jeg skal på skolen. Må skrape is av ruta og så i bilen for å kjøre til Kongsberg. Er på toget, ikke så mye interessant å ta bilder av akkurat Kl 09:47 ankommer toget til Nationaltheateret og jeg kan nok engang konstatere at jeg ikke skal ut på den mest populære utgangen litt over 10 er jeg fremme ved høgskolen i Oslo Akershus kl 11 er jeg inne på sterillabben, er veileder i dag (vi roterer på å produsere og veilede) så da kan jeg ta bilde. kl 12, fortsatt på sterillabben Litt før 13, finner analog forskrift jeg trenger til neste sterillab, før en regnetest starter Litt etter kl 14 er regnetesten ferdig og jeg må løpe avgårde for å rekke toget Dagens toglitteratur, klokka er nå snart 15 Kl 15:40 er jeg i bilen på Kongsberg på vei mot jobb. kl 16:30, ved Gvarv. Bare 10 minutter igjen til jeg er på jobb kl 17-ish, er på jobb og nyter en pakke dent kl 20-ish tar jeg bildet av mikrofonen som er mitt hovedarbeidsverktøy i ca 1,5t av skiftet. kl 23 , endelig hjemme! De fleste hundene har lagt seg i hunderommet for natta, mens Freke og Naisha er i stua med oss. kjærestemannen har laget mat (kan lage mer fancy enn dette, men det er ikke noe poeng kl 23 på kvelden) og vi ser på Castle Midnatt og jeg spiser en halv Snickers hasselnøtt, den er kjempegod! VI så litt mer Castle før vi gikk å la oss. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 2. April 2016 Rapporter Share Skrevet 2. April 2016 WOW, jeg blir helt utslitt av dagen din!!! Hva jobber du med siden du må ha mikrofon??? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. April 2016 Rapporter Share Skrevet 2. April 2016 Det får en kalle maratondag Tøff du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 2. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2016 37 minutter siden, HeleneFS skrev: WOW, jeg blir helt utslitt av dagen din!!! Hva jobber du med siden du må ha mikrofon??? Jeg jobber på en bingo. Som er årsaken til mer utdanning forøvrig. For den utdanning jeg allerede har (cand.mag + i biologi + PPU) gir ikke jobb i dette området. Akkurat nå, Raksha skrev: Det får en kalle maratondag Tøff du! Jeg er glad ikke hver dag er sånn Blir vel 4-5 dager i mnd i snitt, ellers er jeg enten på skole eller på jobb. Normalt sett på sånne dager står jeg opp kl 04:00, så jeg var jo sjeleglad for at jeg kunne stå opp kl 6 i går! De to timene ekstra har jammen mye å si. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 2. April 2016 Rapporter Share Skrevet 2. April 2016 Så du jobber på Gvarv nå? Trodde du var i Skien. Men tøft å ta en utdannelse til da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 2. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2016 Akkurat nå, lijenta skrev: Så du jobber på Gvarv nå? Trodde du var i Skien. Men tøft å ta en utdannelse til da. Jobber i Bø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 2. April 2016 Rapporter Share Skrevet 2. April 2016 Akkurat nå, Snøfrost skrev: Jobber i Bø Fornuftig det Jeg har jo flyttet til Seljord jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. April 2016 Rapporter Share Skrevet 2. April 2016 1 time siden, Snøfrost skrev: Jeg jobber på en bingo. Som er årsaken til mer utdanning forøvrig. For den utdanning jeg allerede har (cand.mag + i biologi + PPU) gir ikke jobb i dette området. Jeg er glad ikke hver dag er sånn Blir vel 4-5 dager i mnd i snitt, ellers er jeg enten på skole eller på jobb. Normalt sett på sånne dager står jeg opp kl 04:00, så jeg var jo sjeleglad for at jeg kunne stå opp kl 6 i går! De to timene ekstra har jammen mye å si. Nei, det ville blitt råheftig med slike dager hver dag. Men heftig nok uansett. Kan jeg spørre hva du utdanner deg til nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 2. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2016 Akkurat nå, Raksha skrev: Nei, det ville blitt råheftig med slike dager hver dag. Men heftig nok uansett. Kan jeg spørre hva du utdanner deg til nå? Reseptarfarmasøyt, er heldigvis mange stillinger for sånt her i nærheten selv om selvsagt ikke alle er ledige så har jeg håp om at det går fint å få seg stilling som det også herfra. Reisevei på opp til 1t hver vei er ikke noe problem. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 2. April 2016 Rapporter Share Skrevet 2. April 2016 2 timer siden, Snøfrost skrev: Jeg jobber på en bingo. Haha, jeg hadde tenkt å spørre deg om du jobbet på en bingo da jeg så mikrofonbildet. Jeg har jobbet på bingo selv, derfor jeg tenkte på det, hehe. Du er flink - kudos, altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 2. April 2016 Rapporter Share Skrevet 2. April 2016 Blir helt svett bare av å lese dagen din. Godt det ikke er slik hver dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Oi, det var en lang dag! Veldig moro å se da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Lang dag ja..... Godt det ikke er flere dager i srekk md så lang jobbing... Castle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 4. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2016 På 2.4.2016 at 9:41 PM, Lillekrapyl skrev: Blir helt svett bare av å lese dagen din. Godt det ikke er slik hver dag! 22 timer siden, Paranomia skrev: Oi, det var en lang dag! Veldig moro å se da 21 timer siden, Mardina skrev: Lang dag ja..... Godt det ikke er flere dager i srekk md så lang jobbing... Castle Takk til dere alle Glad det er maks 2 dager i uka som er slik ja. Skal bli deilig å få seg kun én jobb, sånn om 2,5 års tid. Dagtid til og med! Luksus Så langt er ca 3/4 av første studieår bestått, driver på med det største faget nå. Siste året er mye praksis, og gjett om jeg skal få meg den her i nærheten! (har allrede snakket med høgskolen og det skal visst heldigvis være helt greit å få til). 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts