Gå til innhold
Hundesonen.no

PennHIP + røntgen


Recommended Posts

Jeg har skjønt at det ikke er mange veterinærer som er kvalifiserte for pennhip. Jeg har funnet 2, sandefjord og grimstad. Hørt rykter om en i drammen/krokstadelvaområdet?

Noen som har tatt både pennhip og hd/ad røntgen samtidig og fått en god pris på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Teserere skrev:

Hvorfor det når det finnes i norge?

Eiker dyreklinikk var det forresten jeg mener utfører pennhip? Noen som vet?

Pga svensk oppdretter, tok hele kullet samtidig :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har HD/PennHip 2 hunder på Eiker. Første hund fikk jeg veldig god pris på men kan ikke huske akkurat nå hvor mye jeg betalte, fordi det er så lenge siden. App var gratis... Kommer til å fortsette med å reise ut dit for å PennHip'e hundene mine.
Ring de òg hør hvor mye de vil ha :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Teserere skrev:

Jeg skal ta det for min egen del, fordi jeg skal bruke hunden :) Jeg mener metoden er mer presis.

Hvis den er mer presis, hvorfor er den i praksis bare brukt av folk med bullehunder hvor HD er veldig utbredt? Er metoden mer presis, eller mer fordelaktig fordi den gir rom for å tolke hofteleddet ut fra hvilken rase hunden er?

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Hvis den er mer presis, hvorfor er den i praksis bare brukt av folk med bullehunder hvor HD er veldig utbredt? Er metoden mer presis, eller mer fordelaktig fordi den gir rom for å tolke hofteleddet ut fra hvilken rase hunden er?

Det samme skulle jeg akkurat til å spørre om.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Teserere skrev:

De som ønsker å lære mer om pennhip kan lese seg opp her, denne tråden er for å få info om hvor det kan gjøres i norge, ikke diskutere metoden.

Jeg har lest om pennhip, og synes slett ikke det er unaturlig å stille spørsmål om metoden og hvordan resultatet av den tolkes i en tråd som omhandler nettopp metoden og hvor en kan få utført en slik avlesning. Det er tross alt sånn det er her på sonen. :) Men du kan selvsagt velge å ikke svare sjøl om du blir spurt. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Jeg har lest om pennhip, og synes slett ikke det er unaturlig å stille spørsmål om metoden og hvordan resultatet av den tolkes i en tråd som omhandler nettopp metoden og hvor en kan få utført en slik avlesning. Det er tross alt sånn det er her på sonen. :) Men du kan selvsagt velge å ikke svare sjøl om du blir spurt. ;) 

De som ønsker å diskutere pennhip kan jo starte en tråd om det i debattkjelleren ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...