xxx12345 Skrevet 20. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2016 Jeg er ikke så oppdatert på sånt, men siden sonen kan alt så satser jeg på at dere kan hjelpe meg Jeg har en Samsung smart-tv og vanlig trådløs router. Jeg har funnet ut at jeg da må kjøpe en sånn http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tilbehor-lyd-og-bilde/WIS15ABGNXXC/samsung-wifi-adapter-wis15abgnxxc, og det skal jeg jo klare. Men så - hva gjør jeg da? Kommer alle alternativene opp og alt jeg trenger er fjernkontrollen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 20. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2016 Du er sikker på at du ikke har trådløs wifi-mottaker på tvn da? For mange TVer har det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 20. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2016 Sikker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 21. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2016 Har du smartTV med WiFi kan du installere apper på tv og se f.eks. Netflix, hbo, NRK nett osv, men ikke kommunisere med pc-en, nødvendigvis. Da trenger du en hdmi-kabel eller en chromecast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 21. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2016 Jeg fant ut det i sta, når jeg var på Elkjøp. Mannen sjekket TV'en min, og fant at der var det ingen apper. Så da ble det Chromecast, så nå håper jeg bare jeg skjønner hvordan jeg skal få det til å fungere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2016 1 time siden, Line skrev: Jeg fant ut det i sta, når jeg var på Elkjøp. Mannen sjekket TV'en min, og fant at der var det ingen apper. Så da ble det Chromecast, så nå håper jeg bare jeg skjønner hvordan jeg skal få det til å fungere Den kan jeg hjelpe deg med Last ned chromcast app på fonen, koble saken til tvn, følg instruksjoner 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts