Gå til innhold
Hundesonen.no

Bredde på hundebur


Recommended Posts

Jeg sliter med å velge mellom Milan og Eagle av Herkules-burene. Forskjellen mellom dem er bredden, Milan small er 54, 5 bredt og Eagle small er 68 bredt. Uno er ca 45 cm i rygglengde + litt for hode og hale, men er bare 6 mnd gammel. Det er litt vanskelig å si hvor mye lenger han blir, han er alt større enn rasestandard og like stor som faren er som voksen. Er det nok med Milan-bur til ham når han skal være komfortabel på bilturer på opptil sju timer(selvsagt med innlagte stopp)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dype er burene da? Personlig synes jeg det er greit at hunden faktisk har plass til å ligge komfortabelt når man skal kjøre langt og hunden skal ligge mye i buret. Ideelt sett bør man jo ha et lite bur til transport, for å minimere skaderisikoen ved krasj, men når man skal bruke buret til opphold over lengre perioder, så bør det være litt bedre plass.

Personlig angrer jeg på at jeg ikke bestilte et litt større bur til bikkja. Han har plass til å ligge og virker komfortabel i buret, men hadde han fått 5 cm bredere og dypere bur, ville han hatt det litt mer komfortabelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...