Mud Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Dagen starter 05. Toddy ville faktisk ut... 06 Førstemann på jobb. 07 fått i meg kaffe og ser at marsbudsjett ikke er oppdatert. 2 mill over. I have no money Det ble oppdatert senere på dagen og jeg ble "rik " Ca 08 nede på vm og sjekker noe nyheter. Ønske seg! 09 jobber på kontoret. Kan ikke ta bilde av skjermen så tar bilde av pynten. Kl 10 fikse retur Kl 11 ferdig Så var det masse møter, så jeg glemte EFIT. Dere får heller 2 bilder av hjemkomsten kl 2 ish "Endelig kom du, vi har vært på hunderommet 4 timer! Minst! " Who let the dogs out! Kl 15 ca Lager lasagne Kl 16- 16:30 Hundene leker og vi prøver å se på Innesperret i mens vi spiser Kl 17 På tur i elveparken 18-19 ( det gikk i surr ) Toddy kjører glassheisen opp til bybrua, det var rare greier Svever plutselig opp i lufta jo !! Og vi er fortsatt på tur.. Kl 20ish, ser på Monsen og hundene.. Beklager dårlige bilder 3 Siter
Paranomia Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Så ut som en fin dag Opp kl 5 faktisk, sprekt! Fine hundene Siter
Mud Skrevet 2. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Akkurat nå, Paranomia skrev: Så ut som en fin dag Opp kl 5 faktisk, sprekt! Fine hundene Da slutter jeg på jobb kl 14 nemlig! Sååå verdt det Og så er jeg så godt som alene i bygget første timen. Det er magisk! 2 Siter
Teserere Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Wow det var tidlig opp! Toddy har veldig fint uttrykk 1 Siter
Mud Skrevet 2. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Akkurat nå, Teserere skrev: Wow det var tidlig opp! Toddy har veldig fint uttrykk Takk Han er en fin gutt Siter
Stine Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Jeg simpelthen bare elsker utrykket til Toddy!! Stakkars Nico, det er liksom hun som er "spesiell" men alle elsker den "vanlige" AH'en Men hun er utrolig kul hun og da, løpende mopp Siter
Mud Skrevet 2. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2016 Akkurat nå, Stine skrev: Jeg simpelthen bare elsker utrykket til Toddy!! Stakkars Nico, det er liksom hun som er "spesiell" men alle elsker den "vanlige" AH'en Men hun er utrolig kul hun og da, løpende mopp Hun får forbausende lite oppmerksomhet i forhold til Toddy . Hjelper ikke å være sjelden nei 1 Siter
LØJ Skrevet 6. Mars 2016 Rapporter Skrevet 6. Mars 2016 Men men...han Toddy'en er jo såååå fiiiin Skikkelig hundenappe-kandidat Siter
Recommended Posts