Guest Christine Skrevet 1. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2016 Bestemte meg for å hive meg med til tross for at dagen har vært lite spennende 00.00 - Settervimsen idet vi tar kveld 01.00 - Får ikke sove, null bilde. 02.00 - Fremdeles våken. 07.00 - Står opp, ordner meg og lufter hunder. Rakk ikke bilde. 08.00 - Drikker frokost mens fire øyne stirrer på meg.. 08.50 - klar for eksamen 10.00 - eksamen så null bilde. Har akkurat begynt å skrive side 4 idet klokka slår 10 10.45 - forlater eksamenslokalet 12.00 - Terven lurer på om vi ikke skal finne på noe annet enn å herje i hagen? 13.00 - Trøtt pga lite søvn så tar med meg hundene opp i senga. Terven vil gjerne leke 16.30 - Våknet etter ca tre timer i koma 17.00 - Spiser en bolle før trening. Hundene mine er flinke til å tigge 18.00 - får hundene varme i kroppen før trening. Surt vær så ikke bilde her heller 19.00 - venter på tur, trener litt oppsitt imens 19.15 - straks tervtøtta sin tur 20.00 - går ned hundene 21.00 - nettopp dusjet med selskap av terven på badet. Hun fikk ikke dusje med meg i dag heller, så litt fornærmet.. 22.00 - tatt kveld, men blir vel en luftetur til før vi sovner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 Settervimsen <3 Hvordan gikk eksamen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 Kjenner jeg savner agilitytrening! Koselig efit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 Håper examen gikk bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 Hva hadde du eksamen i? Den terven er altså bare den vakreste jeg vet om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 6 timer siden, Stine skrev: Settervimsen <3 Hvordan gikk eksamen? Verdens beste settergutt det der Følte den gikk bra. Gikk ihvertfall ut av salen med et smil, hehe. Takk som spør 3 timer siden, MegaMarie skrev: Kjenner jeg savner agilitytrening! Koselig efit Det skjønner jeg godt! På vinteren går det en uke mellom hver gang for meg, og jeg savner det de alle andre dagene 55 minutter siden, LØJ skrev: Håper examen gikk bra Tusen takk, det syns jeg den gjorde 28 minutter siden, Teserere skrev: Hva hadde du eksamen i? Den terven er altså bare den vakreste jeg vet om Jeg er inne i mitt siste halvår av barnehagelærerutdanningen, så hadde avsluttende eksamen innenfor ledelse Åå, tusen takk - så koselig at du syns det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 1 time siden, Christine skrev: Det skjønner jeg godt! På vinteren går det en uke mellom hver gang for meg, og jeg savner det de alle andre dagene Her går det 2 uker mellom hver gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 Du har så nydelige hunder altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 Så utrolig fine hunder Godt å se flere hunder som ikke tigger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 1 time siden, MegaMarie skrev: Her går det 2 uker mellom hver gang Oh, da skjønner jeg ihvertfall at du savner det Skulle ønske vi hadde en treningshall her oppe så man kunne trent når det passet seg. Vinner jeg i Lotto skal jeg kjøpe 27 minutter siden, Mud skrev: Du har så nydelige hunder altså Takk 8 minutter siden, Paranomia skrev: Så utrolig fine hunder Godt å se flere hunder som ikke tigger Takk! Tigging er et ukjent fenomen her i huset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 10 minutter siden, Christine skrev: Oh, da skjønner jeg ihvertfall at du savner det Skulle ønske vi hadde en treningshall her oppe så man kunne trent når det passet seg. Vinner jeg i Lotto skal jeg kjøpe Det har vi jo forsåvidt i Bergen, men koster 400 kr måneden å være medlem der. Jeg har ikke helt råd til det med dagens budsjett. Men kanskje en dag! De har heller ikke alt av agilityutstyr, men noen hopp hindre, tunnel og slalom har de jo Skulle og ønske jeg hadde innendørs treningssted hver dag Tenk slik som Silvia Trkman har, kunstgress med tak over Det hadde vært noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 Akkurat nå, MegaMarie skrev: Det har vi jo forsåvidt i Bergen, men koster 400 kr måneden å være medlem der. Jeg har ikke helt råd til det med dagens budsjett. Men kanskje en dag! De har heller ikke alt av agilityutstyr, men noen hopp hindre, tunnel og slalom har de jo Skulle og ønske jeg hadde innendørs treningssted hver dag Tenk slik som Silvia Trkman har, kunstgress med tak over Det hadde vært noe! Aha, ser den! Betaler ca det samme i mnd (bare at vi betaler før sesongen) for trening en gang i uka med instruktør. Ja, hadde vært helt fantastisk med kunstgresshall med tak og masse utstyr! Ser flere fra både Norge og andre land legger ut treningsbilder fra de flotte hallene, og jeg blir så sjalu Ridehall er ikke helt det samme, men bedre enn ingenting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 19 timer siden, Christine skrev: Hva skjer med setteren på dette bildet! Ser ut som noe fra en skrekkfilm! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 2. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2016 Akkurat nå, mushi skrev: Hva skjer med setteren på dette bildet! Ser ut som noe fra en skrekkfilm! Det blåste fæl storm Hvis du zoomer inn på trynet til terven så kunne hun også fint vært fra en skrekkfilm med killer-blikket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts