Maddepadde Skrevet 10. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2016 Hei, Jeg trenger muligens hundepass i sommer da jeg skal på ferie og jeg ikke har så lyst å be familie eller venner om å stille. Vet at det er så mange andre som også kunne trengt pass av hund i sommer, så tenkte kanskje det kunne vært en idé med bytte pass. Passer gjerne en hund i 1-3 uker mot at min får pass i 7-10 dager Ellers, er det noen som har erfaringer fra hjemmekennel i Stavanger? Er 3300 for 10 dager en grei pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 10. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2016 Hei. Vi bor i egersund. Hvilke rase er dette? og når er det snakk om i sommer? ser ut som japansk spisshund eller samojed? Vi har lyst å passe hund i sommer. Vi har en malamute hann fra før på nå snart 7 mnd som blir 1 år i sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maddepadde Skrevet 10. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2016 2 hours ago, Wildlife said: Hei. Vi bor i egersund. Hvilke rase er dette? og når er det snakk om i sommer? ser ut som japansk spisshund eller samojed? Vi har lyst å passe hund i sommer. Vi har en malamute hann fra før på nå snart 7 mnd som blir 1 år i sommer. Bor i Stavanger selv, så det er jo ikke så altfor langt! Det er japansk spisshund ja Jeg tenker ca 20-30 juni Han er nå 12 uker, men er 7-8mnd når jeg reiser. Han hadde jo bare elsket å ha en kompis å leke med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 11. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2016 Åh. Hadde vært så kjekt. Men jeg har nok ikke ferie før i juli ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maddepadde Skrevet 11. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2016 4 hours ago, Wildlife said: Åh. Hadde vært så kjekt. Men jeg har nok ikke ferie før i juli ? Når i Juli? Har ikke bestilt reise eller satt ferie enda, så kan endres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 11. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2016 Har ikke satt opp ferie enda så vet ikke helt planer enda. Men også redd for de kanske ikke vil gå i sammen da min er ganske større enn din. Svigermor har en japansk spisshund hann som reagerer veldig på andre hannhunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maddepadde Skrevet 11. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2016 Ja den ser jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madde877 Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Trenger du fortsatt hundpass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts