Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal jeg spille nå da? (telefon)


Mari
 Share

Recommended Posts

8 timer siden, Krilo skrev:

Er det mye mer å spille på betalingsversjonen? 

Tenker du på The Room 2? Isåfall ja. The Room 3 er enda større (og bedre), jeg skjønner godt at de tar en femtilapp for det. :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Garp skrev:

Jeg prøver gratisversjonen av the room etter tips her inne. Men hva gjør de brillene? Blir jo sånne rare tegn over alt. *blånn å sånn*

@Mari

Jeg loler over "rare tegn" :lol: Brillene kan vise fram skjult tekst, hint eller symboler (rare tegn?) som du trenger for å komme deg videre i spillet. Sånn som jeg tipset KristinR om litt lengre opp. Står man fast en plass er det alltid lurt å titte nøye overalt med brillene på. Et annet tips er å granske gjenstandene du finner nøye, noen ganger er det ting du må gjøre med dem før du kan bruke de. 

The Room 2 og 3 er mye bedre enn gratisversjonen, bare så dere vet. :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Vanskeligere å runde også, regner jeg med. Etter å ha prøvespilt the room, prøvde jeg meg på et annet, liknende spill. Det var nedtur, ikke like bra.

Lumino City ligner i den forstand at man må lete og løse oppgaver for å komme videre, men med en helt annen stemning. Veldig søtt og med fantastisk design. Koster en femtilapp det også, men det er utrolig gjennomført og man merker godt at det er lagt mye ressurser i spillet. Absolutt verdt å sjekke ut. 

Det må jo finnes flere av denne type spill. Pusler med Wordbrain nå og det er ok. Men herregud så flaut at et spill som handler om ord er så elendig oversatt. "Vei å gå!" når man har klart et brett og "3 fler hinter!" i gave. Omg, virkelig? Hinter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Mari skrev:

Lumino City ligner i den forstand at man må lete og løse oppgaver for å komme videre, men med en helt annen stemning. Veldig søtt og med fantastisk design. Koster en femtilapp det også, men det er utrolig gjennomført og man merker godt at det er lagt mye ressurser i spillet. Absolutt verdt å sjekke ut. 

Det må jo finnes flere av denne type spill. Pusler med Wordbrain nå og det er ok. Men herregud så flaut at et spill som handler om ord er så elendig oversatt. "Vei å gå!" når man har klart et brett og "3 fler hinter!" i gave. Omg, virkelig? Hinter?

Jeg pleier å flire godt av de fantastiske oversettelsene. Det er så veldig tydelig at de har brukt google translate eller noe tilsvarende, det kan ikke ha vært noen som snakker norsk involvert der! Og ja, akkurat på den typen spill er det litt rart at de ikke har gjort en bedre jobb på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2016 at 1:49 PM, Maries skrev:

Har du prøvd monument valley? 

Liker det godt hittil, men har ikke spilt så mye. God stemning og søt grafikk. Takk for tips! 

2 minutter siden, Garp skrev:

Sitter fast. Bah.. The room er digg og frustrerende på en gang...

Sukk ja. Lurer på når man kan forvente en nummer fire...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5. februar 2016 at 9:53 AM, Mari skrev:

Jeg loler over "rare tegn" :lol: Brillene kan vise fram skjult tekst, hint eller symboler (rare tegn?) som du trenger for å komme deg videre i spillet. Sånn som jeg tipset KristinR om litt lengre opp. Står man fast en plass er det alltid lurt å titte nøye overalt med brillene på. Et annet tips er å granske gjenstandene du finner nøye, noen ganger er det ting du må gjøre med dem før du kan bruke de. 

The Room 2 og 3 er mye bedre enn gratisversjonen, bare så dere vet. :ahappy:

Jeg sitter dønn fast på den n te dagen nå. Pokker

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Lost city :) Starter på et sted, og når spillet er ferdig har kan plutselig vært innom 40 steder frem og tilbake. Man skal finne ting for å komme seg videre, løse puzzels osv. Runna det for 2.gang nå da det får meg til å slappe av :)

Ellers har du 100 floors med ulike oppgaver på hvert nivå for å komme deg oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...