Snoffe Skrevet 2. Januar 2016 Rapporter Skrevet 2. Januar 2016 Den første EFITen jeg noen gang har gjort Syntes det er så kjekt å se andre sin efit, så er vel på tide å lage si egen Vi har vært på hytten den siste uken, og kost oss der da 2016 ble ringt inn Dagen begynte 09.50 med at jeg måtte på do, så da sto Casper like så godt opp med meg Klokken 10 var vi ute å ruslet den første turen dette året Klokken 11 tok jeg oppvasken. I 12 tiden ville Casper ut igjen. Han virkelig ELSKER å være ute! Koser seg masse Hvis dere ser en blå flekk like ved han, så er det potesokken han lekte med Får ikke mer morro enn man stjeler selv Klokken 13 hadde typen endelig stått opp, og vi spiste frokost 14 så lå vi på sofaen å slappet av 15 begynte jeg å pakke og rydde siden vi skulle dra hjem i 16 tiden. Var meldt bra vær over fjellet så vi ville utnytte det Så gikk det veldig slag i slag. Hytten må vinterstenges, noe som betyr at vi må blåse rørene tomme for vann blt. Dette tar litt tid kan man si Glemte å ta bilde i 16 tiden på grunn av vinterstengingen. klokken 17 var vi avgårde Klokken 18 var vi på Hardangervidda, og her bestemte jeg meg for å ikke ta flere bilder før vi kom hjem Vi brukte ca. 4 timer hjem, omtrent ingen andre som skulle ned fra fjellet da. Så det passet oss fint Turen over gikk veldig bra. Glemte å ta bilde da vi stakk innom kebabsjappa på vei hjem. Så neste bilde er av kveldsluftingen til Casper som var klokken 22.00 Klokken 23 legger vi oss, Casper slukner fort mens jeg ser på "Tom Felton meets the superfans" Dette var vår dag 13 Siter
Guest lijenta Skrevet 2. Januar 2016 Rapporter Skrevet 2. Januar 2016 Han der viste virkelig å kose seg samme søren hvor han var Siter
Eplefe Skrevet 2. Januar 2016 Rapporter Skrevet 2. Januar 2016 Haha, Casper er helt åpenbart en avslappet type! Så søt han er! 1 Siter
Snoffe Skrevet 2. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2016 28 minutter siden, lijenta skrev: Han der viste virkelig å kose seg samme søren hvor han var En er ganske glad i å kose seg, samme som eieren sin 21 minutter siden, Eplefe skrev: Haha, Casper er helt åpenbart en avslappet type! Så søt han er! Rolig inne, full fart ute Ble ganske mange ubrukelige bilder før jeg fikk noen ha sto i ro på Siter
Teserere Skrevet 2. Januar 2016 Rapporter Skrevet 2. Januar 2016 Deilig med sånne rolige dager Kule farger på han! 1 Siter
Snoffe Skrevet 2. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2016 25 minutter siden, Teserere skrev: Deilig med sånne rolige dager Kule farger på han! Veldig deilig Han er lett å kjenne igjen med det hvite ansiktet sitt Siter
Monikawt Skrevet 2. Januar 2016 Rapporter Skrevet 2. Januar 2016 Så fin han er ser ut som en herlig dag 1 Siter
Snoffe Skrevet 2. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2016 3 minutter siden, Monikawt skrev: Så fin han er ser ut som en herlig dag Takk Siter
Raksha Skrevet 3. Januar 2016 Rapporter Skrevet 3. Januar 2016 Herlig! Gøy at "nye" hiver seg med på efit 1 Siter
Snoffe Skrevet 3. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2016 6 timer siden, Raksha skrev: Herlig! Gøy at "nye" hiver seg med på efit Har tenkt på det lenge, men ikke turt før nå 1 Siter
Raksha Skrevet 3. Januar 2016 Rapporter Skrevet 3. Januar 2016 2 timer siden, Snoffe skrev: Har tenkt på det lenge, men ikke turt før nå Bare å fortsette nå, du gjorde det helt strålende 1 Siter
MegaMarie Skrevet 3. Februar 2016 Rapporter Skrevet 3. Februar 2016 Får ikke sett noen av bildene Siter
Recommended Posts