Snoffe Skrevet 26. Desember 2015 Rapporter Skrevet 26. Desember 2015 Tenker at dette kan bli en tråd hvor vi kan hjelpe hverandre med tips og triks når vi skal laget eget hundeutstyr. Jeg har tenkt til å begynne å sy litt mer halsbånd over nyttår, men er litt usikker på hvor jeg skal handle stoff og andre materialer. Noen som kan hjelpe på veien? Hovedsaklig på jakt etter: bånd (nylon og pynte) i forskjellige bredder Skinn imitasjon spenner og ringer Noen tips og helst linker til hvor man kan bestille dette? Siter
Annik Skrevet 26. Desember 2015 Rapporter Skrevet 26. Desember 2015 Ebay! Nylonbånd kan skaffes enkelt i byggvareforretninger. Lastestropper og festestropper finnes i mange farger og bredder. Fungerer iallfall fint for å teste ut, vil jeg tro 1 Siter
Snoffe Skrevet 26. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Desember 2015 Jeg har alt sydd noen halsbånd og en sele, og da brukte jeg lastestropp Var så utrolig gøy, at jeg vil så litt mer Deilig med ting om går fort å sy (har ikke alltid så god tålmodighet ). Siter
Snoffe Skrevet 27. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2015 Ingen som har tips hvor jeg kan kjøpe kunstlær og ringer til å sy halsbånd og seler? Siter
Ingidano Skrevet 27. Desember 2015 Rapporter Skrevet 27. Desember 2015 Akkurat nå, Snoffe skrev: Ingen som har tips hvor jeg kan kjøpe kunstlær og ringer til å sy halsbånd og seler? Har du sjekket skinnlåven? (skinnlaaven.no) Siter
Snoffe Skrevet 27. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2015 Akkurat nå, Ingidano skrev: Har du sjekket skinnlåven? (skinnlaaven.no) Nei Men skal gjøre det nå, takk 1 Siter
Raksha Skrevet 27. Desember 2015 Rapporter Skrevet 27. Desember 2015 Stoff og stil har mye. Panduro (?) er typisk hobbybutikk, de har mye. Ringer og sånt ville jeg kanskje satset på jernvare ol. Og ebay selvsagt. 1 Siter
Ingidano Skrevet 27. Desember 2015 Rapporter Skrevet 27. Desember 2015 Sløyddetaljer har kanskje noe også. 1 Siter
Recommended Posts