buddy13 Skrevet 20. Desember 2015 Rapporter Skrevet 20. Desember 2015 Hei! En hund i "omgangskretsen" har sannsynligvis nesemidd. Han har ikke vært i kontakt med vår hund på en god stund, så vi har ikke behandlet vår. Men i jula skal vi på besøk dit, og hunden er under behandling for nesemidd nå, siste behandlingsdag er om ca en uke. Når er det trygt å omgås andre hunder når den har nesemidd? Siter
Mirai Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Skrevet 25. Mai 2016 Drar opp denne, da hundene våre behandles for dette nå. Fikk ikke noen instrukser av veterinæren, noen som vet? Siter
Mirai Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Skrevet 25. Mai 2016 Jo, eller, de skal få en tablett i uka, i tre uker. Så jeg har regnet med at det er tre uker, men hadde liksom håååpet at noen sa det var to eller noe da, siden ferien min akkurat har begynt.. Siter
Zitka Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Skrevet 25. Mai 2016 39 minutter siden, Mirai skrev: Jo, eller, de skal få en tablett i uka, i tre uker. Så jeg har regnet med at det er tre uker, men hadde liksom håååpet at noen sa det var to eller noe da, siden ferien min akkurat har begynt.. Hva med å ringe dyrlegen og høre? Siter
Mirai Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Skrevet 25. Mai 2016 9 minutter siden, Krutsi skrev: Hva med å ringe dyrlegen og høre? Skal det i morgen, men gidder ikke ringe veterinærvakta, såå mye haster det ikke før i morgen . Siter
Zitka Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Skrevet 25. Mai 2016 Akkurat nå, Mirai skrev: Skal det i morgen, men gidder ikke ringe veterinærvakta, såå mye haster det ikke før i morgen . Nei, det er vel kanskje ikke et direkte vaktspørsmål Siter
Sprettballen Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Skrevet 26. Mai 2016 Da mine ble behandlet for nesemidd fikk vi beskjed om å holde de unna andre hunder i 3 uker mens behandlingen pågikk. Siter
Recommended Posts