Lola Pagola Skrevet 20. Desember 2015 Rapporter Skrevet 20. Desember 2015 Hvor får jeg kjøpt sokker som gir godt feste på glatt gulv? Prøvde å sy borrelås rundt babysokker, men fungerte ikke så bra. Tips og erfaringer tas imot med takk Vet det finnes noen greier man kan smøre under sokker selv, og blir til antisklidotter når det tørker. Men finner det ikke noe sted, bare gamle brutte linker... det hadde jo kanskje vært det beste, så kan jeg bruke det på potesokker jeg allerede vet passer. Siter
Bøllefrøken Skrevet 20. Desember 2015 Rapporter Skrevet 20. Desember 2015 De selger sånne greier til å smøre under hos Panduro Siter
rosinbolle Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Skrevet 21. Desember 2015 De har det på Hund som hobby i Trondheim, om du bor i det området Edit: ferdige antisklisokker, altså. Siter
soelvd Skrevet 21. Desember 2015 Rapporter Skrevet 21. Desember 2015 Evt noe sånt http://tinctorial.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=204&category_id=210&option=com_virtuemart&Itemid=89 Siter
Recommended Posts