Mumle Mu Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2015 Vi har kjøpt kåk i Årnes og flytter inn om ikke altfor lenge. Vi vet ingenting om Årnes, så om noen vet noe mer enn oss, så vil vi gjerne høre det! (vær, drittsteder, hvor det er god pizza, fine turområder etc) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2015 Årnes i Nes i Akershus? Oppvokst ikke langt unna, og gikk et år på VGS der Hadde aldri hund mens jeg bodde hjemme da, men har sett at mange bruker Dragsjøen-området som turområde, men vil tippe det er ganske travelt hundemessig der. Ellers mangler det ikke på skog i området, ihvertfall ikke hvis du drar litt nordover mot Fenstad og Skogbygda. Kinoen er grei. Tipper restaurantene som eksisterte når jeg enda bodde hjemme ikke finnes lengre, så der kan jeg ikke hjelpe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2015 Grattis! Har inntrykk av at det er en del hundefolk der. Er en av belgerdamene her inne som bor der oppe også, noen husker tilogmed sikkert nicket. :P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2015 22 minutter siden, Mumle Mu skrev: Vi har kjøpt kåk i Årnes og flytter inn om ikke altfor lenge. Vi vet ingenting om Årnes, så om noen vet noe mer enn oss, så vil vi gjerne høre det! (vær, drittsteder, hvor det er god pizza, fine turområder etc) Grattis! Fint i Årnes Av turområder er løypene fra fjuk/fjellfoten til dragsjøen fine. Og videre er det milevis med stier og grusveier. Faktisk lite hundetraffikk, men masse joggere Nå kommer det snart lys i lysløypa også. Ved fjellfoten er det en inngjerdet hundepark, men der har jeg aldri vært. Nes er visstnok en av de kommunene med minst nedbør, og det tror jeg stemmer, faktisk. Dog går det et værskille langs elva. Det er flere pizzasjapper i Årnes, og de er vel ok. El Nero har annen mat også, greit nok, men skal man spise bedre mat, må man annen steds. Dra aldri på kinarestauranten, der har de ikke noe som kan kalles mat... Hvor har dere kjøpt hus, forresten? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 9. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2015 23 minutter siden, Pringlen skrev: Grattis! Fint i Årnes Av turområder er løypene fra fjuk/fjellfoten til dragsjøen fine. Og videre er det milevis med stier og grusveier. Faktisk lite hundetraffikk, men masse joggere Nå kommer det snart lys i lysløypa også. Ved fjellfoten er det en inngjerdet hundepark, men der har jeg aldri vært. Nes er visstnok en av de kommunene med minst nedbør, og det tror jeg stemmer, faktisk. Dog går det et værskille langs elva. Det er flere pizzasjapper i Årnes, og de er vel ok. El Nero har annen mat også, greit nok, men skal man spise bedre mat, må man annen steds. Dra aldri på kinarestauranten, der har de ikke noe som kan kalles mat... Hvor har dere kjøpt hus, forresten? Takk, takk! Vi ble veldig forelska i stedet når vi var på visning, passe stort og passe sentralt Gleder oss til turer, Dragsjøen skal vi se om vi får tassa oss en tur til i mårra. Da styrer vi unna kinasjappa, ihvertfall! :P Vi har kjøpt hus forbi Fjellfoten, nedover den veien hvor det selges juletrær (Bodding, Boddung, Baddang eller noe sånt? :P). 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2015 Pigg blir med å utforske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 9. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2015 Akkurat nå, Turb skrev: Pigg blir med å utforske Danara sier hun gleder seg. Og gruer seg. Og gleder seg. Og gruer seg. Og - Oi! Se, jeg fant en pakke med tusj, de kan jeg spise? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2015 De har et stort årlig agilitystevne i august hvert år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2015 13 minutter siden, Mumle Mu skrev: Takk, takk! Vi ble veldig forelska i stedet når vi var på visning, passe stort og passe sentralt Gleder oss til turer, Dragsjøen skal vi se om vi får tassa oss en tur til i mårra. Da styrer vi unna kinasjappa, ihvertfall! :P Vi har kjøpt hus forbi Fjellfoten, nedover den veien hvor det selges juletrær (Bodding, Boddung, Baddang eller noe sånt? :P). Da har du også fine turområder ved finnholtsjøen rett ved. (kjør inn ved skytterbanen på haga) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2015 Svigers bor ikke langt fra Bodung. Har gått masse tur i området der, og det er absolutt fint innover fra skytebanen på Haga. Bare vær obs på at mange kjører helt inn, så det kan komme biler i full fart der (hvis du tenker å ha hundene løse). Du må også betale ved bommen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2015 Fint fra Dragsjøhytta og innover :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts