beri77 Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Skrevet 9. Desember 2015 Tispen min på 14 er veldig urolig hver ettermiddag og hele kvelden, hun peser , står midt i rommet å bjeffer mye og ofte flere ganger, vil alltid ut å grave, og graver mye, kommer inn helt møkkete Så er hun inne noen timer , så er det ut igjen. Vil ikke være i stuen med oss, men helst ligge på soverommet, klarer ikke finne roen. Det har vært sånn i en uke nå. Hun sover om natten , spiser normalt og får to turer for dagen i sitt eget tempo. . En erfaren hundetrener sa en gang at når en gammel hund er urolig og vil ut å grave er det for å finne seg ett sted å dø. Tror dere dette kan stemme? Siter
Sofie & Aska Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Skrevet 9. Desember 2015 Ta hunden til veterinær for en helsesjekk. Har den noen kjente plager eller helseproblemer som dere vet om? Spiser hun godt? Siter
simira Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Skrevet 9. Desember 2015 Hadde hun vært yngre så hadde jeg tenkt innbilt (eller reelt?) svangerskap. Det kan også være at hun har vondt noe sted, eller er plaget på noe vis. Mulig hundetreneren har rett, men jeg vet ikke om jeg ville slått meg til ro med det sånn uten videre. Siter
Kristiin Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Skrevet 9. Desember 2015 Synes det høres veldig ut som inbildt svangerskap. Når hadde hun løpetid sist? Siter
Benedicte Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Skrevet 9. Desember 2015 Jeg tenker også innbilt svangerskap, men siden hunden din er gammel så ville jeg ha vurdert en tur til veterinæren uansett. Produserer hun melk? Siter
beri77 Skrevet 9. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2015 Hun hadde løpetid i oktober, hun har aldri vært plaget av innbilt svanger skap før. Hun har voksende hjerte, men går på medisiner for det, hun har også spondolyse , går også på medisiner for det. Hun spiser godt og vil alltid gå på tur. Skal bestille timetil vet hvis det forsetter. Siter
Siri Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Skrevet 9. Desember 2015 2 minutter siden, beri77 skrev: Hun hadde løpetid i oktober, hun har aldri vært plaget av innbilt svanger skap før. Hun har voksende hjerte, men går på medisiner for det, hun har også spondolyse , går også på medisiner for det. Hun spiser godt og vil alltid gå på tur. Skal bestille timetil vet hvis det forsetter. Løpetid i oktober kan jo stemme med "fødsel" nå... og adferden kan jo minne om forberedelser til fødsel 1 Siter
Kristiin Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Skrevet 9. Desember 2015 Mtp. løpetid stemmer det godt med innbildt Siter
*Marianne* Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Skrevet 9. Desember 2015 Andre "hormonforstyrrelser" kan jo også dukke opp på gammel hund, og sikkert minne om innbilt svangerskap. Lurt med en tur til dyrlegen:) Siter
Tekopp Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Skrevet 9. Desember 2015 Random bjeffing og bisarr oppførsel får meg til å tenke på hundedemens. Håper det er inbilt for deres del, mye greiere å forholde seg til. Siter
Malamuten Skrevet 9. Desember 2015 Rapporter Skrevet 9. Desember 2015 Tenkte også innbilt, og det passer jo godt inn med at hun hadde løp i oktober, men er du bekymret så dra til vet og ta en sjekk Siter
Recommended Posts