Stine Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2015 1 time siden, Teserere skrev: Jeg som syns det var mange i Kongsberg Største rasen hele helgen faktisk. Vet du hva dommeren liker? Aner ikke, aldri hørt om dommeren engang så det blir spennende 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2015 Kan noen linke pm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2015 2 minutter siden, Anette skrev: Kan noen linke pm? http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=150093 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2015 En enslig terv valp og det er Akira. Ellers er det 14 voksne og 10 av de er fra kennelen til Frost Da er det ikke mange utenom. Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2015 På 6.12.2015, 19.18.20, Krutsi skrev: De er valper frem til de er 9 Mnd Glam er åtte måneder i dag, og protesterer heftig på at han må være voksen om 30 dager. Han nekter å tro på at det er sant. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2015 1 time siden, SFX skrev: Glam er åtte måneder i dag, og protesterer heftig på at han må være voksen om 30 dager. Han nekter å tro på at det er sant. Jeg har et par på nærmere 2 som ikke skjønner at man er voksen.. Nye hobbyen for dagen er å spise fargestifter liksom 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeas_89 Skrevet 27. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2015 Noen som vet hva det koster for de uten hund å komme inn?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 27. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2015 1 valp og 13 voksne Siberians. Ingen av dem er mine for jeg skal på jobb. 13 er MYE for en såpass liten utstilling! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2015 27 minutter siden, Jeas_89 skrev: Noen som vet hva det koster for de uten hund å komme inn?? Jeg har ett startnummer for mye om du vil ha det? Det er til i morgen. Men da må jeg ha mail adressen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeas_89 Skrevet 27. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2015 Akkurat nå, JeanetteH skrev: Jeg har ett startnummer for mye om du vil ha det? Det er til i morgen. Men da må jeg ha mail adressen din. Så snilt!! Sender deg en pm jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 27. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2015 Man trenger bare å ha med det arket man fikk på mail med startnummer på og sånt for å komme inn ikke sant? Og vaksinasjonsbok da, men det er ikke noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 27. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2015 12 minutter siden, Sprettballen skrev: Man trenger bare å ha med det arket man fikk på mail med startnummer på og sånt for å komme inn ikke sant? Og vaksinasjonsbok da, men det er ikke noe mer? Trenger ikke noe mer enn det nei Gleder meg til i morra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 27. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2015 4 timer siden, Sprettballen skrev: Man trenger bare å ha med det arket man fikk på mail med startnummer på og sånt for å komme inn ikke sant? Og vaksinasjonsbok da, men det er ikke noe mer? Kontanter til parkering er også lurt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 28. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2015 Det gikk ikke helt vår vei i dag, men vi fikk nå brukt masse penger og gått en koselig tur i det minste Kritikk: A bit overbuilt for her age. A bit leggy in her general exterior. A bit small head to her body. A bit steep front. Good rear angle. I would like more balanse in standing and in movement. Hun ble forresten også nesten spist av en staffe, men en rask reaksjonsevne hos både meg og whipsen gjorde at den akkurat ikke fikk tatt et jafs av nesa hennes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 29. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2015 Noen som har katalog fra i dag som kan sende meg bilde av de påmeldte bernerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2015 @TrasselTrollet hadde katalog igår (det var samme katalog begge dager). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 29. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2015 4 minutter siden, Monab88 skrev: Noen som har katalog fra i dag som kan sende meg bilde av de påmeldte bernerne? FB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 29. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2015 26 minutter siden, Perfect Image skrev: FB Takk igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts