Sprettballen Skrevet 6. Desember 2015 Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 Er det noen her som skal stille i Letohallen i romjula? Jeg skal stille Blitz(whips) på valpeshow 6-9 mnd. Vi gleder oss veldig til å prøve utstilling, blir min aller første! Siter
SoppenCamilla Skrevet 6. Desember 2015 Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 Akkurat nå, Krutsi skrev: @SoppenCamilla skal Haha, ja, jeg skal. Blir Skip sin første utstilling! Spent! Siter
Zitka Skrevet 6. Desember 2015 Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 35 minutter siden, SoppenCamilla skrev: Haha, ja, jeg skal. Blir Skip sin første utstilling! Spent! Jeg tror kanskje jeg er mer spent enn deg har høye forventninger til dere Siter
Guest Jonna Skrevet 6. Desember 2015 Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 Talli i veteran og Murphy debuterer på valpeshow. Siter
SoppenCamilla Skrevet 6. Desember 2015 Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 3 timer siden, Krutsi skrev: Jeg tror kanskje jeg er mer spent enn deg har høye forventninger til dere Hahahaha, godt det er Janka som skal i ringen med'n, så slipper jeg å få så prestasjonsangst. 1 Siter
Turb Skrevet 6. Desember 2015 Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 Vurderer å stille Pigg - må tenke på det en uke til... ikke kan han stå og ikke kan han løpe uten å hoppe som en idjit Ikke kan han vise tenner heller. Tror dere dommeren bryr seg om han blir overfalt? Siter
Perfect Image Skrevet 6. Desember 2015 Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 6 minutter siden, Turb skrev: Vurderer å stille Pigg - må tenke på det en uke til... ikke kan han stå og ikke kan han løpe uten å hoppe som en idjit Ikke kan han vise tenner heller. Tror dere dommeren bryr seg om han blir overfalt? Valper får lov til å være valper, go for it Siter
Turb Skrevet 6. Desember 2015 Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 Han blir 7 mnder innen den tid da Siter
Zitka Skrevet 6. Desember 2015 Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 2 minutter siden, Turb skrev: Han blir 7 mnder innen den tid da De er valper frem til de er 9 Mnd Siter
Turb Skrevet 6. Desember 2015 Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 7 minutter siden, Krutsi skrev: De er valper frem til de er 9 Mnd Utmerket får vente til jeg får lønn og melde ham på da 1 Siter
Jeas_89 Skrevet 6. Desember 2015 Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 Jeg og Kip kommer.. 57 minutter siden, Turb skrev: Vurderer å stille Pigg - må tenke på det en uke til... ikke kan han stå og ikke kan han løpe uten å hoppe som en idjit Ikke kan han vise tenner heller. Tror dere dommeren bryr seg om han blir overfalt? Kip gav dommeren en suss i dag, og ble belønnet med godt temperament, BIR, CK og cert... 1 Siter
Belgerdama Skrevet 12. Desember 2015 Rapporter Skrevet 12. Desember 2015 Har meldt på Frost og Akira Siden Akira haltet i Kongsberg blir dette da hennes første show. Vi gleder oss 1 Siter
SFX Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Skrevet 15. Desember 2015 På 6.12.2015, 19.18.20, Krutsi skrev: Der kom PM. 14 valper og 40 voksne, hipp hipp hurra. Glam er valp nummer ti, så det er minst ti hanner. Det er typisk nok flest hanner når jeg har hannhund, og det stilte "bare" tisper da jeg stilte tispene på valpeshow i vinter Jaja, da får han i hvert fall lært seg å løpe med andre i ringen, jeg nekter å tro at alle skal inn i yngste klasse. Siter
Stine Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Skrevet 15. Desember 2015 32 valper og 54 voksne! Vi kan ihvertfall sove lenge siden Tuva er nest, nest sist inn Siter
TrasselTrollet Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Skrevet 15. Desember 2015 Jag är lat, någon som orkar länka pm? :) Siter
Turb Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Skrevet 15. Desember 2015 6 kelpiser Tipper @JeanetteH og jeg er valpene også er det 4 voksne etterpå. Siter
Guest Jonna Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Skrevet 15. Desember 2015 9 minutter siden, Turb skrev: 6 kelpiser Tipper @JeanetteH og jeg er valpene også er det 4 voksne etterpå. Også Skessa og Talli. En hund før de og en hund mellom de. Siter
Siri Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Skrevet 15. Desember 2015 5 valper og 10 voksne her - og med dommerendring til Arne Foss Siter
AnnChristin Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Skrevet 15. Desember 2015 Er oppdretter som er meldt på så vet ikke hvor mange som kommer, men vi satser alt på å få siste cert og runde av året som champion ;) Siter
Mumle Mu Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Skrevet 15. Desember 2015 6 valper og 6 voksne på borzoi. Har ikke fått orden på papirene til Danara enda, Juba har pause på ubestemt tid og Stina ble operert i dag, så vi har bare meldt på Dita, faktisk. Får håpe dommeren husker at han satt Dita som andre beste tispe på Kongsberg i fjor, trenger poeng til mestvinnerliste :p Siter
Sprettballen Skrevet 15. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Desember 2015 14 valper og 40 voksne som skal stille, whippet altså :) Siter
Caroline Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Skrevet 15. Desember 2015 En eneste enslig aussie, og den har jeg med meg. Noen valper også, men de vet jeg ikke hvem er. Siter
Teserere Skrevet 15. Desember 2015 Rapporter Skrevet 15. Desember 2015 4 timer siden, Stine skrev: 32 valper og 54 voksne! Vi kan ihvertfall sove lenge siden Tuva er nest, nest sist inn Jeg som syns det var mange i Kongsberg Største rasen hele helgen faktisk. Vet du hva dommeren liker? Siter
Recommended Posts