MonicaT Skrevet 3. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2015 Damvasker trenger vel en egen tråd - siden snart alle på sonen har dette Kan man bruke den på parkett? Er det noen begrensning på hvor ofte man kan dampe gulvene? Lure tips og triks til bruk av dampvasker? Hvor bruker du din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 3. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2015 Dere som har Karcher S2, hva skal jeg gjøre når den orange lampa lyser underveis i dampingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2015 3 timer siden, MonicaT skrev: Dere som har Karcher S2, hva skal jeg gjøre når den orange lampa lyser underveis i dampingen? Ingenting, den bare varmer mer. Bare å fortsette å bruke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 3. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2015 Er interessert, vil gjerne vite hvilke merker som funker. Jeg har litt penger hos Flust, og der har de bare damp-mopper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2015 Hvor kjøper dere kluter hen? Er det noe sted de er billigere enn andre steder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 7. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2015 Når dere damper eks fliser (på kjøkkenet mellom over og underskap) tørker dere over eller lar det lufttørke? Og bruker dere maks damp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts