Evas pommer Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Dette er noen av mine pommer 1 Siter
mushi Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Ser ut som små bamser! Veldig søte! Siter
Lene_S Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Skrevet 2. Desember 2015 Jeg er sikker på at jeg hadde en teddybjørn som så akkurat sånn ut da jeg var liten Det jeg lurer på: Hvis dette var noen av dine pommer, hvor mange har du egentlig? *ser for seg 101 dalmatinere - lodott edition* 1 Siter
Katharina Skrevet 4. Desember 2015 Rapporter Skrevet 4. Desember 2015 Nydelige pommer. Pommer har bare så nydelige ansikter og ser ut som en søt bamse. Jeg har også flere hunder enn gjennomsnittet og det er så hyggelig atte med en liten flokk. ☺️ Siter
SAGA Skrevet 3. Januar 2016 Rapporter Skrevet 3. Januar 2016 For noen herlige bamser. Black and tan var jo helt nydelig. Hvordan er pelsstellet på disse? Ser for meg at de blir som tova ullvotter ;-) Siter
Guest Klematis Skrevet 3. Januar 2016 Rapporter Skrevet 3. Januar 2016 Pommer er veldig søte:-) Siter
Recommended Posts