Mardina Skrevet 1. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2015 10 timer siden, Krutsi skrev: Hvilke typer kjoler liker du da og størrelse? Jeg fant en nydelig kjole på Zizzi i dag, så da er det i boks 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2015 OHMYOHMY! Dette er så mitt "domene" jeg elsker sminke.. @Maria er min venn på snap som får masse sminkesnaps når jeg tar helt av. Jeg hadde kjørt på med en BB-Cream alternativt brukt en BB-Cream til å dekke til der du måtte ønske og ett mineralpudder i hele ansiktet etterpå for å "jevne ut" alt. Leppestift og maskara. Ellers så blir jo alt mye bedre om du feks får hjelp av en proff til å forme brynene dine (om du ikke alt gjør dette). vil du ha en liten "prikk over i'en" kan du kjøpe feks brunlig eller grålig øyeskygge og legge lett over selve øyelokk og duse utover med en lysere farge langs øyebrynsbenet. (personlig liker jeg feks brunlig/bronse til blå øyne, mattere brun med litt mer "grått" i til brune øyne og grålig til øyne med grønt i, det er delikate, diskre og lekre farger syns jeg) Heiaheia! :D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 18. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Desember 2015 Noen som har testet dipbrow her? Jeg mangler hår på halvparten av øyebrynet, kan jeg fortsatt bruke dipbrow eller er det best å bruke der det er hår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts