Guest Jonna Skrevet 24. November 2015 Rapporter Share Skrevet 24. November 2015 Noen som har erfaring med ullgenser eller genser med % ull som kan passe en engelsk bulldog tispe. Altså de er jo liksom 50x50, like lang som de er bred Så skulle gjerne hatt tips om noen har erfaring med det. Tenker kjøpe i julegave til "Byttingen" til min bror. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 24. November 2015 Rapporter Share Skrevet 24. November 2015 Ikke ull men varmende likevel: https://www.hundsomhobby.no/hundeutstyr/klaer-og-dekken/spesialdekken-engelsk-bulldog.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. November 2015 Rapporter Share Skrevet 24. November 2015 6 minutter siden, Pixie skrev: Ikke ull men varmende likevel: https://www.hundsomhobby.no/hundeutstyr/klaer-og-dekken/spesialdekken-engelsk-bulldog.html Takk Ikke en ide om str EB-tispe? jeg hadde liksom håpet på å overraske de med julegave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 24. November 2015 Rapporter Share Skrevet 24. November 2015 4 minutter siden, JeanetteH skrev: Takk Ikke en ide om str EB-tispe? jeg hadde liksom håpet på å overraske de med julegave. Sorry, ingen anelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 24. November 2015 Rapporter Share Skrevet 24. November 2015 Lanullva-genser? Grisungen til @Belgerpia har samme størrelse genser som Ali-baluba, så de er strechy nok, i hvert fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. November 2015 Rapporter Share Skrevet 24. November 2015 8 minutter siden, 2ne skrev: Lanullva-genser? Grisungen til @Belgerpia har samme størrelse genser som Ali-baluba, så de er strechy nok, i hvert fall Og hvilken str er det grisen og Ali har da? Vil tro at Byttingen trenger minst en str større. (Talli har også lyst på, og hun må vel også ha en str større ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 24. November 2015 Rapporter Share Skrevet 24. November 2015 5 minutter siden, JeanetteH skrev: Og hvilken str er det grisen og Ali har da? Vil tro at Byttingen trenger minst en str større. (Talli har også lyst på, og hun må vel også ha en str større ) De bruker small Og ja, jeg vil tro at byttingen trenger minst en større Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. November 2015 Rapporter Share Skrevet 24. November 2015 Akkurat nå, 2ne skrev: De bruker small Og ja, jeg vil tro at byttingen trenger minst en større Med tanke på rygglende så ser det ut som Talli må opp i M (hun er helt i skiftet der ser jeg, bruker 49 i BOT dekken) Ellemelledyredekken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 24. November 2015 Rapporter Share Skrevet 24. November 2015 Hva med å låne den med deg på tur eller noe, så drar du å prøver med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. November 2015 Rapporter Share Skrevet 24. November 2015 25 minutter siden, Kristiin skrev: Hva med å låne den med deg på tur eller noe, så drar du å prøver med den? Er ikke helt naturlig når de bor 1 time unna ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 24. November 2015 Rapporter Share Skrevet 24. November 2015 2 timer siden, JeanetteH skrev: Er ikke helt naturlig når de bor 1 time unna ? Men besøk kan du dra på kanskje? Med målebånd så du kan snikmåle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 26. November 2015 Rapporter Share Skrevet 26. November 2015 Mine bulldogger bruker ofte M. Det jeg må være obs på er at halsåpningen er stor nok. Mine bulldogger er heller ikke av den kraftigste typen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. November 2015 Rapporter Share Skrevet 26. November 2015 5 minutter siden, SD skrev: Mine bulldogger bruker ofte M. Det jeg må være obs på er at halsåpningen er stor nok. Mine bulldogger er heller ikke av den kraftigste typen. Jeg tror jeg satser på M da. Hun holdes slank og har ikke det mest ekstreme hode. Går det ikke får jeg ta den tilbake, bruke den til mine evt selge videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts