Gå til innhold
Hundesonen.no

Middager uten kjøkken.


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Etter planen river vi vegger og gulv på kjøkkenet til torsdag. Det vil si at vi ikke kan bruke kjøkkenet på flere uker, men middag må man jo ha. 

Jeg er elendig på å finne på middag fra før, og blir jo litt vanskeligere nå.. 

Kommer til å ha én kokeplate, kjøleskap, mikro og vannkoker. Vi kan enn så lenge grille også, men om snøen kommer før kjøkkenet så utgår det. 

Tips til middag som går ann å lage? :)  Samboeren er ikke så glad i grønnsaker så fungrer dårlig med bare salat som tilbehør i lengden.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One pot pasta van varieres i det uendelige. Jeg lager ofte en eller annen variant, utrolig praktisk og det blir ofte veldig godt. Vi grillet masse da vi pusset opp kjøkkenet, har veranda under tak så vi kan grille hele året. 

Du kan kjøpe deg en billig slow cooker/crockpot også? Det er utrolig praktisk og alt lager seg selv. Da bruker du bare stekeplata til ris, bulgur, quinoa eller hva du enn bruker av tilbehør. 

Jo, og belag deg på at det sannsynligvis blir litt takeaway. Du blir LEI av å lage mat uten kjøkken. Styrete og pes både og lage og rydde/vaske opp.

Og et tips til, kjør engangstallerkener og bestikk. Det gjør livet ditt så mye enklere. :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja engangstallerkner er en selvfølge. River jo vasken også :P 

Har null og niks å bruke på ting, alt går til planker ogsånt så å kjøpe noe nytt har vi ikke råd til..  

Tipper jeg betalte mindre for min ene slow cooker enn det jeg betaler for å få Peppes til å ta med en pizza til meg. :)
Men jeg hadde ikke kjøpt hvis jeg ikke så verdien etter kjøkkenet var ferdig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...