Gå til innhold
Hundesonen.no

Småhund/valpetreff Stavanger


Martine Jenssen
 Share

Recommended Posts

Vi skal i bursdag på Forus Søndag Klokka 14 , men rekker noen minutter i hvert fall hvis det blir Søndag kl.13.

Starter vi en halvtime eller to tidligere så kan vi være der litt lenger.

Men Sørmarka er stor. Hvor i Sørmarka tenker dere ? Ullandhaug, Hinna eller Auglænd siden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi har funnet frem til friområdet så vi går litt innover  

jeg mener 12-1 tiden.. men det er det samme, kan frem til 5  

Det er ikke langt ifra kirken nei  Det er fine store områder der de kan løpe uten fare for trafikk  Bare litt krokete vei, men populær tursti  

Just now, ErikH said:

Vi skal i bursdag på Forus Søndag Klokka 14 , men rekker noen minutter i hvert fall hvis det blir Søndag kl.13.

Starter vi en halvtime eller to tidligere så kan vi være der litt lenger.

Men Sørmarka er stor. Hvor i Sørmarka tenker dere ? Ullandhaug, Hinna eller Auglænd siden ?

Mellom 12 og 13 passer fint for meg:) Det friluftsområdet er der med ridestien med inngang ved Rogaland Rideklubb (ja, jeg har kun ridd der:P) tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvor rideklubben er, så da parkerer vi der og satser på å finne friområdet derfra (vet ikke om det fra før).

Da stiller vi der klokka 12.

Hvordan gjenkjenner vi hverandre ? Hos oss er nok Pauli lettest å gjenkjenne av oss tre. Han er en nokså lys tibbe på 6 mnd :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, ErikH skrev:

Vet hvor rideklubben er, så da parkerer vi der og satser på å finne friområdet derfra (vet ikke om det fra før).

Da stiller vi der klokka 12.

Hvordan gjenkjenner vi hverandre ? Hos oss er nok Pauli lettest å gjenkjenne av oss tre. Han er en nokså lys tibbe på 6 mnd :-)

 

Hvis dere kjører inn med rideskolen, og så følger veien under brua(motorveien), så kan dere parkere der. Og så er det bare å følge grusveien oppover til dere kommer til en slette til venstre når dere har kommet opp bakken og gått litt på den, inn der er friområdet. Friområdet er merket med stolper med blå maling på toppen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, ErikH said:

Vet hvor rideklubben er, så da parkerer vi der og satser på å finne friområdet derfra (vet ikke om det fra før).

Da stiller vi der klokka 12.

Hvordan gjenkjenner vi hverandre ? Hos oss er nok Pauli lettest å gjenkjenne av oss tre. Han er en nokså lys tibbe på 6 mnd :-)

 

Vet ikke om det er den letteste måten å komme dit, men er eneste veien jeg kan:P  Kanskje @Sprettballen kan en bedre vei? 

 

Jeg har en liten snøball med meg i hvert fall:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maddepadde skrev:

Vet ikke om det er den letteste måten å komme dit, men er eneste veien jeg kan:P  Kanskje @Sprettballen kan en bedre vei? 

 

Jeg har en liten snøball med meg i hvert fall:ahappy:

Det er flere steder en kan parkere og komme til friområdet, men dette er vel korteste(og letteste) vei, både å forklare og gå :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Martine Jenssen said:
On 1/21/2016 at 0:39 PM, Maddepadde said:

Hele greia klikker her, men sliter veldig med å finne frem

Jeg er litt sen så er ikke der før om en 20 min, men om du ikke har funnet frem innen da så kan du møte oss med Rogaland Rideklubb så går vi bare opp sammen:) Sprettballen hadde en god beskrivelse av hvor det ligger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Maddepadde said:

Jeg er litt sen så er ikke der før om en 20 min, men om du ikke har funnet frem innen da så kan du møte oss med Rogaland Rideklubb så går vi bare opp sammen:) Sprettballen hadde en god beskrivelse av hvor det ligger

Vi har funnet frem til friområdet så vi går litt innover :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Kjekt å treffes, ikke minst for hundene :).

Kan gjerne gjentas, men da helst ett annet sted. En av de store hundene fant plutselig ut at Pauli var ett byttedyr og det vil vi helst unngå å få oppleve på ny. Når eier da sier at den pleier ikke å gjøre slik så ofte, og kun med hvalper og småhunder, og likevel velger å slippe den fri sammen med små hunder og hvalper, da er det feil sted for både oss og Pauli :icon_cry:.

Men på denne årstiden er det vel andre steder vi kan slippe noen hunder løs uten å genere andre ?

Koselig i dag uansett da, unntatt den nevnte episoden, vi blir gjerne med igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ErikH skrev:

Hei igjen.

Kjekt å treffes, ikke minst for hundene :).

Kan gjerne gjentas, men da helst ett annet sted. En av de store hundene fant plutselig ut at Pauli var ett byttedyr og det vil vi helst unngå å få oppleve på ny. Når eier da sier at den pleier ikke å gjøre slik så ofte, og kun med hvalper og småhunder, og likevel velger å slippe den fri sammen med små hunder og hvalper, da er det feil sted for både oss og Pauli :icon_cry:.

Men på denne årstiden er det vel andre steder vi kan slippe noen hunder løs uten å genere andre ?

Koselig i dag uansett da, unntatt den nevnte episoden, vi blir gjerne med igjen.

Uff, så kjedelig! Det pleier forøvrig å være veldig fint å gå der, det pleier å være veldig greie hunder. Så det var synd at du hadde slik opplevelse :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, ErikH said:

Hei igjen.

Kjekt å treffes, ikke minst for hundene :).

Kan gjerne gjentas, men da helst ett annet sted. En av de store hundene fant plutselig ut at Pauli var ett byttedyr og det vil vi helst unngå å få oppleve på ny. Når eier da sier at den pleier ikke å gjøre slik så ofte, og kun med hvalper og småhunder, og likevel velger å slippe den fri sammen med små hunder og hvalper, da er det feil sted for både oss og Pauli :icon_cry:.

Men på denne årstiden er det vel andre steder vi kan slippe noen hunder løs uten å genere andre ?

Koselig i dag uansett da, unntatt den nevnte episoden, vi blir gjerne med igjen.

Oi, er det sant?:shocked: Når h*n vet at hunden reagerer sånn så kan h*n ikke gå med hunden løs sammen med andre hunder! Håper du fikk sagt i fra i hvert fall! Glad vi ikke traff på denne hunden:hmm: Det er et ganske stort inngjerda område på en skole nedenfor meg som vi helt sikker kan være på i helger (hverdager brukes det ofte til bl.a. fotball trening). Der er det i hvert fall ingen andre hunder:) Ellers så skal det visst være frislippområder åå tjensvoll og kvernevik, men vet ikke hvordan det er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er kanskje Hellestøstranden et greit alternativ. Man treffer gjerne en del hunder, men der går man mer tur, står ikke stille, så der blir det mer sånn hilsing i forbifarten.

Forøvrig synes jeg det er dårlig gjort av hundeeiere å ikke ta ansvar for egen hund når den er til plage. Min yngste kan være litt pågående og hardhendt med små hunder/valper, men har blitt mye bedre nå som hun er blitt eldre. Men jeg har aldri latt henne få lov til å overkjøre mindre hunder. Har det ikke nytta å gi beskjed til henne om å kutte ut, så har vi dratt der i fra. Det er ikke andre sitt problem at min hund ikke kan oppføre seg.

Husker du hva slags hund dette var?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Sprettballen said:

Forøvrig er kanskje Hellestøstranden et greit alternativ. Man treffer gjerne en del hunder, men der går man mer tur, står ikke stille, så der blir det mer sånn hilsing i forbifarten.

Forøvrig synes jeg det er dårlig gjort av hundeeiere å ikke ta ansvar for egen hund når den er til plage. Min yngste kan være litt pågående og hardhendt med små hunder/valper, men har blitt mye bedre nå som hun er blitt eldre. Men jeg har aldri latt henne få lov til å overkjøre mindre hunder. Har det ikke nytta å gi beskjed til henne om å kutte ut, så har vi dratt der i fra. Det er ikke andre sitt problem at min hund ikke kan oppføre seg.

Husker du hva slags hund dette var?

Litt dårlig på raser, men det må ha vært en mynde av et slag, ganske stor med stripete pels. Googlet meg litt frem, kanskje spansk mynde? Den virket egentlig grei til å begynne med, hilste på min lille også, men så tok den tak i halen til Pauli og løp avgårde.. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Martine Jenssen skrev:

Litt dårlig på raser, men det må ha vært en mynde av et slag, ganske stor med stripete pels. Googlet meg litt frem, kanskje spansk mynde? Den virket egentlig grei til å begynne med, hilste på min lille også, men så tok den tak i halen til Pauli og løp avgårde.. 

Da vet jeg hvem det er. Det er nok galgoen. Den er litt ekkel med min whippet også. Går mye i nakken på henne. Vi pleier å gå en runde når den hunden er der. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil slippe hundene i helgen ved tastakirke? 

dette er en super plass å slippe dyra:) prøver å gå her hver helg med mindre det er sirdalen på menyen:)

da mener jeg valper. har kun fått lekt med 2 valper her.. en av samme rase og en husky. golden min er litt mer sånn drit i valpene, så går fort lei, finner en pinne å legger seg ned. altså veldig bra egentlig men hjelper lite når småen enda har MASSE lek som skal ut!

jeg tar kun med valp med mindre noen av dere her vil ta med sine eldre hunder også.

har en Hvit gjeter 3mnd på 12 kg bare sånn dere vet hva det går i.

rart å skrive noenlunde bokmål når jeg er vandt med dialekt over alt på nett!! F*ck!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutes ago, mykings! said:

Noen som vil slippe hundene i helgen ved tastakirke? 

dette er en super plass å slippe dyra:) prøver å gå her hver helg med mindre det er sirdalen på menyen:)

da mener jeg valper. har kun fått lekt med 2 valper her.. en av samme rase og en husky. golden min er litt mer sånn drit i valpene, så går fort lei, finner en pinne å legger seg ned. altså veldig bra egentlig men hjelper lite når småen enda har MASSE lek som skal ut!

jeg tar kun med valp med mindre noen av dere her vil ta med sine eldre hunder også.

har en Hvit gjeter 3mnd på 12 kg bare sånn dere vet hva det går i.

rart å skrive noenlunde bokmål når jeg er vandt med dialekt over alt på nett!! F*ck!

 

Min 10 uker gamle Japaner og jeg er med :) Jeg kan på Søndag og kaanskje før kl 15 på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...