Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket merke er/hva heter dette dekkenet?


Rocket
 Share

Recommended Posts

Fant det tilfeldigvis i en annonse på finn, hadde et helt likt for flere år siden og var veldig fornøyd med det. Skulle gjerne hatt et nytt slikt et. Har sendt melding til hun som har annonsen og håper det er rett størrelse eller at hun kan finne merket til meg, men spør her også. Kan jo hende noen drar kjensel på det. :)

LØink til annonse: 
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=58470990&searchclickthrough=true&authrecall=showContactForm 

Og et bilde av dekkenet jeg hadde, gammelt bilde. :P
1917965_105165125422_401309_n.jpg?oh=7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Etter hva jeg husker står det ikke noe merke i dekkenet men jeg har et likt som er 50 cm langt. Hvis det er av interesse så selger jeg det for 100 + porto. Mener jeg fortsatt har det må sjekke opp

 

edit: Joda har det fortsatt og det er nesten ikke til ikke brukt

Endret av lijenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg husker står det ikke noe merke i dekkenet men jeg har et likt som er 50 cm langt. Hvis det er av interesse så selger jeg det for 100 + porto. Mener jeg fortsatt har det må sjekke opp

 

edit: Joda har det fortsatt og det er nesten ikke til ikke brukt

Skal på konsert og shoppingtur til oslo/sverige senere i oktober, men er interessert om du fremdeles har den etter den turen og jeg ikke tilfeldigvis har funnet et realt kupp over grensa. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Skal på konsert og shoppingtur til oslo/sverige senere i oktober, men er interessert om du fremdeles har den etter den turen og jeg ikke tilfeldigvis har funnet et realt kupp over grensa. :) 

Greit det, blir nok liggende litt til kjenner jeg meg selv rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...