SFX Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2015 Jeg har noen bøker jeg ikke trenger, så om andre kan ha glede av dem er det greit med en omplassering før jeg flytter. Kjøper dekker porto. Bøkene er pent brukt, om brukt i det hele tatt "Helt uimotståelige hunder" - en liten gavebok med søte bilder og sitater om hund. 35 kroner."Nam-nam, hjemmelagde godbiter til hunden din" - som tittelen sier, verken mer eller mindre. 50 kroner."Jovisst har dyrene sjel", del I og II, av Margit Sandemo. Norske ukebladlesere forteller om rørende og fine opplevelser med kjæledyr og andre dyr. 30 kroner per stykk, eller to for 50."Dyr som helbreder. Sanne historier om dyr som læremestere og helbredere", av Susan McElroy. 30 kroner."Lydighetstrening i teori og praksis. Fra grunnferdigheter til konkurranse", av Cecilie Køste og Morten Egtvedt. 150 kroner. Siter
Lmari Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2015 Hei Vil gjerne kjøpe bøkene:"Lydighetstrening i teori og praksis. Fra grunnferdigheter til konkurranse"Dyr som helbreder. Sanne historier om dyr som læremestere og helbredere" Siter
SFX Skrevet 6. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2015 Hei Vil gjerne kjøpe bøkene:"Lydighetstrening i teori og praksis. Fra grunnferdigheter til konkurranse"Dyr som helbreder. Sanne historier om dyr som læremestere og helbredere" Hei! Send meg en PM med navn og adresse, så skal du få kontonummer og portoutgifter i retur Siter
SFX Skrevet 20. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2015 En ny bokhylle er tømt, og jeg har til salgs:"Firbente fortellinger. De beste dyrehistoriene fra hele Norge", redigert av Lise Askvik. 50 kroner."Min hundefortelling", redigert av Arne Ulvund. (Finner den ikke på nett). En samling av fortellinger som er skrevet av ganske gjennomsnitts hundeeiere, basert på egne opplevelser med egne hunder. 50 kroner."Din hundebok", fra Eukanuba - praktiske tips for hundens første leveår, og god plass til å skrive ned begivenheter og episoder, lime inn bilder, minnebok. Litt som babybøker. Gies bort mot porto. Siter
Justisia Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2015 Firbente fortellinger og min hundefortelling vil jeg ha Siter
SFX Skrevet 20. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2015 Firbente fortellinger og min hundefortelling vil jeg ha Flott, send meg en PM med adresse, så skal du få portokostnad og kontonummer Siter
SFX Skrevet 14. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2016 På 6.10.2015 at 2:36 PM, SFX skrev: Jeg har noen bøker jeg ikke trenger, så om andre kan ha glede av dem er det greit med en omplassering før jeg flytter. Kjøper dekker porto. Bøkene er pent brukt, om brukt i det hele tatt "Helt uimotståelige hunder" - en liten gavebok med søte bilder og sitater om hund. 35 kroner. "Nam-nam, hjemmelagde godbiter til hunden din" - som tittelen sier, verken mer eller mindre. 50 kroner. "Jovisst har dyrene sjel", del I og II, av Margit Sandemo. Norske ukebladlesere forteller om rørende og fine opplevelser med kjæledyr og andre dyr. 30 kroner per stykk, eller to for 50. Nå har jeg flyttet og fått pakket ut en del, og da dukket disse bøkene opp i kassene - så de er fremdeles til salgs om noen vil ha dem. Siter
Recommended Posts