Snøfrost Skrevet 27. September 2015 Rapporter Share Skrevet 27. September 2015 Noen som skal ut å fly denne strekningen til uka og som kunne hatt med seg en valp i kabinen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 27. September 2015 Rapporter Share Skrevet 27. September 2015 Min bror skal fra Oslo til Evenes på søndag, godt hundevandt. Om det skulle være av interesse så kan jeg høre med han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 27. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2015 Vet du når på søndag han flyr?De vil helst ha valpen oppover tidligere, men det kan godt være av interesse allikevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 27. September 2015 Rapporter Share Skrevet 27. September 2015 Vet du når på søndag han flyr?De vil helst ha valpen oppover tidligere, men det kan godt være av interesse allikevel Husker ikke i farten nårtid han skulle fly, tror det var tidlig ettermiddag. Kan sende han en liten melding i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 28. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2015 (endret) Tusen takk for hjelpen. Kjøper fikk i siste liten ordnet transport. Men sonen er topp! og jeg er veldig taknemlig for tilbudene! Endret 28. September 2015 av Snøfrost Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts