Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Rogaland september 2015


jaktlykke
 Share

Recommended Posts

Ta kontakt med NKK. Vet om folk som har fått refundert påmeldingen pga det.

Æsj, gidder jeg det da... Men jeg skjønner ikke at ikke de kunne hatt LP i en ring på Orre, det er snakk om f.eks. 4 i kl.1, og en av eksteriørringene har bare 44 hunder... Det er ihvertfall umulig å møte begge steder med samme hund til samme tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, gidder jeg det da... Men jeg skjønner ikke at ikke de kunne hatt LP i en ring på Orre, det er snakk om f.eks. 4 i kl.1, og en av eksteriørringene har bare 44 hunder... Det er ihvertfall umulig å møte begge steder med samme hund til samme tidspunkt.

Særlig når de bruker halve fotballbanen for å trykke ringene mest mulig sammen...

I fjor hadde de delt finaleringen i tre raseringer, mens over halve banen ikke ble brukt. Provoserende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særlig når de bruker halve fotballbanen for å trykke ringene mest mulig sammen...

I fjor hadde de delt finaleringen i tre raseringer, mens over halve banen ikke ble brukt. Provoserende...

De får ikke lov til å bruke gressbanen i år siden det er så sent på året. Blir nok enda trangere i år enn i fjor... Var vanskelig å vise hund skikkelig der i fjor, hadde ikke plass til nok fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...