jaktlykke Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Hvem skal til Orre i år? Jeg har meldt på Storm i åpen og Amigo i veteran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Vi skal. Tahlly i åpen på Orre og belgerspesialen, Trez i valpeklasse på spesialen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Er meldt på, har fått dommerendring så er i tenkeboksen om jeg drar eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Meldt på 2 + 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 14. September 2015 Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 Dato? Kanskje jeg busser meg bort og ser på, evig lenge siden jeg har tittet på utsilling nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 14. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2015 26-27 september. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 15. September 2015 Rapporter Share Skrevet 15. September 2015 Program: http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=151009 13 gronniser, og min skal inn som nr 2. Kan man satse på mange tisper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. September 2015 Rapporter Share Skrevet 15. September 2015 Lyst å gå å se på men er ei uke etter vi får hunden vår. Dumt å ta han med kanskje eller??Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 15. September 2015 Rapporter Share Skrevet 15. September 2015 Lyst å gå å se på men er ei uke etter vi får hunden vår. Dumt å ta han med kanskje eller?? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Det er ikke adgang for hunder under fire måneder på slike arrangement, i henhold til utstillingsreglene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. September 2015 Rapporter Share Skrevet 15. September 2015 Åh daså. Takk for svar☺Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 15. September 2015 Rapporter Share Skrevet 15. September 2015 Fint å få vite etterpå at LP går et annet sted, liksom... Da kunne jeg spart de pengene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 15. September 2015 Rapporter Share Skrevet 15. September 2015 Fint å få vite etterpå at LP går et annet sted, liksom... Da kunne jeg spart de pengene. Ta kontakt med NKK. Vet om folk som har fått refundert påmeldingen pga det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 15. September 2015 Rapporter Share Skrevet 15. September 2015 Ta kontakt med NKK. Vet om folk som har fått refundert påmeldingen pga det. Æsj, gidder jeg det da... Men jeg skjønner ikke at ikke de kunne hatt LP i en ring på Orre, det er snakk om f.eks. 4 i kl.1, og en av eksteriørringene har bare 44 hunder... Det er ihvertfall umulig å møte begge steder med samme hund til samme tidspunkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Æsj, gidder jeg det da... Men jeg skjønner ikke at ikke de kunne hatt LP i en ring på Orre, det er snakk om f.eks. 4 i kl.1, og en av eksteriørringene har bare 44 hunder... Det er ihvertfall umulig å møte begge steder med samme hund til samme tidspunkt. Særlig når de bruker halve fotballbanen for å trykke ringene mest mulig sammen... I fjor hadde de delt finaleringen i tre raseringer, mens over halve banen ikke ble brukt. Provoserende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Særlig når de bruker halve fotballbanen for å trykke ringene mest mulig sammen... I fjor hadde de delt finaleringen i tre raseringer, mens over halve banen ikke ble brukt. Provoserende... De får ikke lov til å bruke gressbanen i år siden det er så sent på året. Blir nok enda trangere i år enn i fjor... Var vanskelig å vise hund skikkelig der i fjor, hadde ikke plass til nok fart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 De får ikke lov til å bruke gressbanen i år siden det er så sent på året. Blir nok enda trangere i år enn i fjor... Var vanskelig å vise hund skikkelig der i fjor, hadde ikke plass til nok fart. Hvor skal ringene være da??? Alle inne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Hvor skal ringene være da??? Alle inne?? Ring 1-5 inne, resten ute. Aner ikke hvordan de setter det opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Har meldt Arthur på å åpen. Han står for championat, mangler kun storcertet. Kun 5 buller påmeldt, så det er en sjanse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 16. September 2015 Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 Ikke lov til å bruke gressplenen? Ja ha. Det kan bli interessant.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 16. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2015 På grusen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 17. September 2015 Rapporter Share Skrevet 17. September 2015 Har visst ikke fått dommerbytte likevel vi. Feilinfo fra NKK først. Men det er jo greit, vil heller stille for den opprinnelige dommeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 18. September 2015 Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 På grusen? Men hvor skal de da ha bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 18. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 Jeg tenker grusen rundt gressbanen og ikke parkeringsplassen. Aner ikke, blir spennende å se neste helg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 18. September 2015 Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 Blir kanskje å stikke innom med mini for treningen sin del. Hadde hatt lyst å stille henne, men de har bare valpeshow for 6-9 mnd. og hun mangler en uke på 6 måneder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 18. September 2015 Rapporter Share Skrevet 18. September 2015 Overnatting ja, jeg har jo bomma helt på hvilken helg det var, så jeg var litt for sent ute med de faste private. Vet om et par hoteller, men kan vurdere campingplass o.l. også hvis noen vet om noe. Er ikke så kjent med overnatting akkurat der da jeg som regel har bodd privat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts