PhilosopherSe7en Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Jeg er avhengig av mager godbit til hunden vår grunnet at han har pankreas. Når en skal trene så trenger en fort en del godis, men hva i all verden skal en velge av mat som er magert slik at han ikke blir dårlig i magen? Har tørket kyllingfilet, men det blir dyrt å kun gi ham det i lengden, så da trenger jeg noen gode tips til alternativer jeg kan bruke. Jeg lurer også på hvilken type ben dere gir hunden deres. Antar at jeg ikke kan gi hva som helst og at en må finne ben som ikke faller små biter av osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Noen hunder digger agurk og forresten se hvor små biter han er villig til å jobbe for. Syntes de bitene som oftes er i butikken er for store Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Hjerte er magert om du skjærer vekk fettet (dette er noen ganger gjort på forhånd av slakter), billig er det også. Lever og lunger det samme. Min er veldig glad i gulrot og eple, men ikke med forstyrrelser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Kylling og kalkunpølse? Eller sånn god og mager fra gilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Kjøp sånn refill-tuber og kjøp boksemat for hunder som skal slankes. Det er vel i hovedsak vann i dem, men det skal smake mye. Magert med mye smak. Verdt et forsøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhilosopherSe7en Skrevet 26. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Hvor får en kjøpt hjerte, lunger og lever? Skal det tørkes slik som jeg gjør med kylling og annet kjøtt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Hvor får en kjøpt hjerte, lunger og lever? Skal det tørkes slik som jeg gjør med kylling og annet kjøtt? Slakter eller ferskvaredisk. Lunge sliter jeg litt med å få tak i selv, men hjerte og lever pleier å gå greit. Lever får du også forssen i store matvarebutikker. Skjær i biter og tørk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Skjær i biter og tørk. Og kose seg med lukta! Ribbe og slikt selges ofte billig, og man kan kjøpe store poser med first price kylling for veldig lite. Klarer (gidder) man å skjære dette i små biter for så å tørke litt så blir det igrunnen mye billigere enn alt annet hundegodis man kan kjøpe ferdiglaget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Og kose seg med lukta! Ribbe og slikt selges ofte billig, og man kan kjøpe store poser med first price kylling for veldig lite. Klarer (gidder) man å skjære dette i små biter for så å tørke litt så blir det igrunnen mye billigere enn alt annet hundegodis man kan kjøpe ferdiglaget Dehydrator løser luktproblemet for min del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Og kose seg med lukta! Kok/damp innmat/kjøtt med hvitløk og urter i vannet, før man skjærer i småbiter/skiver og tørker i ovnen. Lukter mat (i steden for dritt) og er mye enklere å både dele og tørke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 27. August 2015 Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 Mener dere en sånn grillet kylling da eller? Det hadde jeg i såfall ikke tenkt på Er frolic veldig ille for en som må ha magert? De kan jo deles i veldig små biter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Voffen Skrevet 27. August 2015 Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 Hva med de frysetørkede godbitene til Orijen? De kan lett deles i mindre biter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhilosopherSe7en Skrevet 27. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 Tok en ringerunde til slakter. 70 kr kilo for hjerter av lam, 50 kr kilo for lever. First Price kylling er vel full i krydder, og bør derfor ungås? Kyllingfilet er jo greit, men da er vi oppe i 100 kr for kiloet for first price? Noen som har testet dette her til hunden? http://www.freewebs.com/libec/smilhundensgodbit.htm Er det greit å lage, eller blir det veldig mye en ikke bør ha der? Hva med holdbarhet etter at det er laget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 27. August 2015 Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 First Price kylling er vel full i krydder, og bør derfor ungås? Ikke kyllingfileene. Og kjøper man lår så er det jo bare å rive av skinnet som er det som har litt krydder på seg Det er forøvrig veldig lite krydder det går i, jeg tror nok bare de bruker littegrann paprikapulver for å få sånn orange farge på skinnet Vi må iallefall krydre de massemasse når vi kjøper de til oss selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts