Gå til innhold
Hundesonen.no

Støvsuger?


Pixie
 Share

Recommended Posts

Dere som har hunder med MYE pels, hva slags støvsuger har dere? Har dere valgt ut fra motorkraft, tilbehør (børste som får med seg mye hår) eller lydstyrke?

Må bytte før valp kommer i hus, den vi har er kraftig og effektiv men bråker noe helt grusomt. Støvsuger man tepper er lyden godt over 90 db og bra ubehagelig selv for oss mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Miele og har en turbobørste som ekstrautstyr. Den tar alt av hår og tråder. Det er også lettere å støvsuge tepper med turbobørsten.

Mht bråk så skal ikke støvsugere bruker på full effekt annet enn en kort økt. Sugestyrken skal ikke være så kraftig at munnstykket suger seg fast i underlaget, støvsugeren jobber mindre effektivt da og motoren slites fortere.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sentralstøvsuger :heart:

Ellers har Electrolux har en "supersilent/ultra quiet" serie med vanlige støvsugere, som faktisk er ganske stillegående. Og tok hundehår som hadde blitt gnudd inn i tepper veldig godt. Min døde riktignok etter noen mndr av noe jeg antar var produksjonsfeil, men sånt går på garantien, og var sånn sett ikke et stort problem. Uansett hvilke støvsuger du kjøper er det lurt å ta godt vare på kvitteringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...