Alvira Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Vi har tre store hunder, og en liten hage. De liker å tisse i hagen, ergo lukter det hundepiss i hagen - særlig når solen står på ? Noen som har noen tips for å angripe denne luken, sånn utenom å unngå at hundene tisser i hagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Spyl med hangeslangen etter at de har tissa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eloise Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Jeg tenker samme som Red Merle. Det er sånn man unngår flekker med dødt gress etter hundetiss, og uten at jeg har hatt tisseluktproblemer her, så regner jeg med at det hjelper mot det også. Har dere ikke hageslange, så fyll på en stor vannkanne. Siden dere bare har en liten hage, så burde det gå helt fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Jeg har en bøtte stående som jeg fyller med vann hvis den ikke allerede er full av regnvann. Hiver vannet på Pippin sine tisseplasser, mens jeg tenker at han blir min siste hannhund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Jeg synes tvert i mot at fukt forsterker lukta. Nå er det jo ingen tørr sommer, akkurat Og man skulle jo tro at med jevnlige skurer, blir det mindre lukt. Men nei, da blir det mer lukt, for gresset holder seg fuktig, og lukta stiger konstant. Nå har jeg forsåvidt en enkel løsning på det; når saua drar får bikkjene 3 ganger så stor plass igjen, og da er ikke lukt et problem. Men skjønner jo at alle ikke bare kan utvide hagen etter behov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Jeg syns regn/vann fjerner lukten. De få gangene det kan lukte litt tiss utenfor leiligheten vår er de gangene det har vært knallvarmt og sol i flere dager. Et regnskyll og lukten er borte Så ville prøvd med vann ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KillaKee Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 om du ikkje får fjerna lukta med vatn, så prøv urine off. Finst til både hund og katt, pluss en for utebruk/kennel. Den til utebruk skal blandast ut med vatn. Synst desse funker og bruker det ofte på sommarstid, da pisselukta er sterkast denne tida. OG så lukter urine off GODT helsing ei med 3 hannhunder 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 9. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 Kjempe folkens, tusen takk for masse gode tips! :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 9. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 Hvor kjøper du forresten urine off til utebruk @KillaKee? Klarer ikke finne den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KillaKee Skrevet 9. August 2015 Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 jobber på en dyreklinikk/butikk, så bestillte inn til meg sjølv. Men alle som selger urine off kan skaffe men før eg oppdaga den til utebruk, så brukte eg den vanlige. Funker det også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 9. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 Ok, tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 9. August 2015 Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 jobber på en dyreklinikk/butikk, så bestillte inn til meg sjølv. Men alle som selger urine off kan skaffe men før eg oppdaga den til utebruk, så brukte eg den vanlige. Funker det også Er det den 3,8l-dunken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KillaKee Skrevet 9. August 2015 Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 får ikkje lagt til link, men søk opp Yukon hundeutstyr, gå inn på urine off, så er der en som heiter Hage og kennelvask Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 9. August 2015 Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 http://www.4dogs.no/urine-off/urine-off-hage-og-kennelvask Denne, regner jeg med? Den fungerer faktisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KillaKee Skrevet 9. August 2015 Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 jepp, den ja eg synst den funker. Men varierer kor lenge den virker. Om sommaren ( når det er sol og varme ) så må eg bruke den oftare, då eg synest pisselukta blir sterkare når sola steiker. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 17. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. August 2015 @KillaKee, hvilken leverandør bestiller du gjennom jobben? Kan muligens bestille gjennom jobben til en venninne, men hun var usikker på om de hadde en leverandør som førte denne - og hun klarte ikke helt å finne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 @KillaKee, hvilken leverandør bestiller du gjennom jobben? Kan muligens bestille gjennom jobben til en venninne, men hun var usikker på om de hadde en leverandør som førte denne - og hun klarte ikke helt å finne Yukon som har urine off for øyeblikket. Dvs 4dogs.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KillaKee Skrevet 18. August 2015 Rapporter Share Skrevet 18. August 2015 eg bestillte fra Yukon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 21. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Ok, takk! Og det er kun for firma sant? Ikke privatpersoner? De bruker ikke den leverandøren nemlig, så da kan hun ikke bestille for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. August 2015 Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Ok, takk! Og det er kun for firma sant? Ikke privatpersoner? De bruker ikke den leverandøren nemlig, så da kan hun ikke bestille for meg. Bare for forhandlere. Ta kontakt på pm så kan jeg alltids ordne for deg. Har en stk stor dunke stående faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts