charlotte Skrevet 6. August 2015 Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Vurderer å kjøpe inn et parti med lysende halsbånd til venner og bekjente, tenkte kanskje noen her kunne være interessert: Kommer i 3 størrelser, S/M/L: S: 20-40cm M: 32-50cm L: 48-60cm Bredde: 2.5cm Farger: Grønn, gul, blå, oransje, rosa og rød Pris: 125 kr inkl frakt pr B post Levering: rundt 15.september JA, det kommer fra Kina Virru ha, så send meg en PM eller mail: charlotte(at)skotner.net Og bruker win8p i Internet Explorer så må legge ved bildene sånn teit vedlagt :-| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 6. August 2015 Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Ikke for å være party pooper, men du kan få akkurat samme på ebay fra 12kr, der kan du også bestille i store partier og de fleste sender gratis, oftest fra Kina Bare obs, da får du de enda billigere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 6. August 2015 Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Ja, jeg kjøper de der for en slikk og ingenting på ebay, 125 kr var rådyrt i forhold. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 6. August 2015 Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Ikke for å være party pooper, men du kan få akkurat samme på ebay fra 12kr, der kan du også bestille i store partier og de fleste sender gratis, oftest fra Kina Bare obs, da får du de enda billigere Det er jo ikke alle som er komfortabel med å bestille fra Ebay da......deriblandt meg. Hadde jeg hatt behov for et sånn halsbånd, så hadde jeg nok heller bestillt fra Norge, Sverige eller Danmark. Og da hadde jeg heller betalt det det kostet.. Vet at mye er billigere på Ebay, men det hjelper jo ikke når jeg ikke er komfortabel med å bestille derfra.... Dessuten er jeg litt utålmodig og vil gjerne ha ting med en gang nesten.... Tar jo litt lenger tid når man f.eks bestiller fra USA. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 6. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Jada, det er via ebay jeg kjøper Men ikke alle synes det er så greit å handle på den måten selv, så jeg gjør hele jobben dersom noen er interessert. Har en liste på snart 20 bånd nå, så bare si fra. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 6. August 2015 Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Jeg vil ha! meen så er det litt tidlig å si størrelsen på den labbeklabb saken. Har du sett disse "live" ? Hvor stor er batteriklumpen? Tenker ift Rotta (DP, 6 kg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 6. August 2015 Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Jeg vil ha! meen så er det litt tidlig å si størrelsen på den labbeklabb saken. Har du sett disse "live" ? Hvor stor er batteriklumpen? Tenker ift Rotta (DP, 6 kg) Jeg bruker dem på dvergpinscher., Båndet er stort, men lett, så det er ikke noe problem. Min er 3.7 kg, 26-27 i høyde. Har small til henne, samme størrelse som whippetene bruker. Man klipper den "lysremsen" som er inni til riktig størrelse. Halsbåndene lyser svært godt, men jeg anbefaler fargen blå, den lyser aller best. Det bør nevnes at man ikke kan bruke halsbåndene til feste av kobbel, fordi de går opp i reguleringen med en gang. Så vi bruker dem i tillegg til halsbånd eller sele. På ebay koster slike bånd rundt 10-20 kr inkludert frakt. (Ebay er ikke ille i det hele tatt, jeg bestiller derfra mye. Velg selger med opp til 100% positive tilbakemeldinger og gjerne de som har merke "top rated sellers". Er det noe problem med selger har ebay egen kundesevice, og de kan velge å gi deg tilbake penger til tross for at selger nekter. Dette har skjedd med meg en gang, produktet jeg fikk sto absolutt ikke til forventningene og var ikke brukendes. Fikk tilbake alle pengene.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Så kule! Kan jeg bestille en rosa i størrelse M? Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Jeg har prøvd disse, og de er helt greie. De blå lyser definitivt best, det som er dumt er at de ikke er vanntette- det er et must på min hund. Ellers ville jeg gjerne hatt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderator Skrevet 9. August 2015 Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 Har gjemt en drøss innlegg og minner om: http://hundesonen.no/forum/topic/69455-ikke-diskuter-i-kjoep-salg/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts