Caroline Skrevet 4. August 2015 Rapporter Share Skrevet 4. August 2015 Deler noen av de beste bildene jeg fikk fra helgen som var, de første er fra fredagens inntrening, resten fra selve konkurransen. Hedeforsens Ia Vthor vom Haus Mecki Fero av Martes Foina Arakia's Umma Gumma Helga vom Brunsbeker Land Crutt av Staalhjerte Hedeforsens Ia Hero av Oddvarg Iphon av Oddvarg Hedeforsens Ia Pallen NM 2015 Nr. 1 Marius Hauge og Pasco vom Reusser Land - 283 p. Nr. 2 Svenn Christer Hauge og Iphon av Oddvarg - 283 p. Nr. 3 Marius Mikalsen og Fero av Martes Foina - 282 p. Det var til tider litt vanskelige lysforhold med motlys og mye regn deler av lørdagen, så kvaliteten er litt så som så, men det ble da et par blinkskudd allikevel. 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 4. August 2015 Rapporter Share Skrevet 4. August 2015 Så kult med en schnauser på pallen! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 4. August 2015 Rapporter Share Skrevet 4. August 2015 Mange flotte hunder, bra bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 4. August 2015 Rapporter Share Skrevet 4. August 2015 Moren og faren til Engla jo, Helga og Crutt! Fine bilder var det og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 4. August 2015 Rapporter Share Skrevet 4. August 2015 Flotte bilder Du tok ingen av Amon-Ra av Taranis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 4. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2015 Flotte bilder Du tok ingen av Amon-Ra av Taranis? Nei, den tror jeg ikke jeg fikk noen av. De ble jo delt - og jeg var naturlig nok med samboeren på spor, og brukte litt tid på mine egne hunder, så jeg gikk glipp av en del ekvipasjer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 4. August 2015 Rapporter Share Skrevet 4. August 2015 Så flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. August 2015 Rapporter Share Skrevet 4. August 2015 Stilige bilder! Og så utrolig gøy å se en riesen på toppen av pallen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 4. August 2015 Rapporter Share Skrevet 4. August 2015 Åh, riesen ,så gøy at den gjorde det så bra. Kjempetøffe bilder!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 4. August 2015 Rapporter Share Skrevet 4. August 2015 Så mange flotte hunder! Og flotte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Mye kjent"folk", fine bilder. Tror ikke det var noen som på forhånd forventet at snuseren skulle vinne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. August 2015 Rapporter Share Skrevet 5. August 2015 Veldig kult å se, takk for at du deler! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts